Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spise pepperkakene i kveld, eller ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-10, 21:59   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Spise pepperkakene i kveld, eller ...

..vente til jeg får pyntet de?
De smaker jo best da men det blir ikke noe pynting i kveld og jeg smakte på en og den smakte jo himmelsk. Og jeg har kald melk.
Gådd jeg er så sinnsykt svak.

Gammel 17-11-10, 22:12   #2
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spise pepperkakene i kveld eller..

Halvparten nå, og halvparten etter pynting!

...Eller enda bedre: spis dem nå, lag nye når du har kjøpt inn pynt

Gammel 17-11-10, 22:14   #3
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Spis dem i dag. Du kan bli påkjørt av en buss i morgen.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:18   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pepperkaker er jo desidert best uten pynt. Pynten ødelegger jo hele smaken og konsistensen. Jeg pynter kun de som ikke skal spises.

Gammel 17-11-10, 22:21   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Halvparten nå, og halvparten etter pynting!

...Eller enda bedre: spis dem nå, lag nye når du har kjøpt inn pynt

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Spis dem i dag. Du kan bli påkjørt av en buss i morgen.

Nemlig. Derfor tok jeg øverste her, halvparten i dag, resten med pynt.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Pepperkaker er jo desidert best uten pynt. Pynten ødelegger jo hele smaken og konsistensen. Jeg pynter kun de som ikke skal spises.

Nei. Med pynt der det himmelen med stor H.
Det må være melis og nonstop. Eller melis over hele og dyppet i kakepynt. Kan ikke tenke meg noe som smaker bedre enn det når det kommer til kaker. Og nå er det et helt år siden sist. Men det er faktisk første gang jeg ikke greier å vente til pynten kommer på.

Gammel 17-11-10, 22:30   #6
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spise pepperkakene i kveld, eller ...

Jeg elsker melis og nonstop!
Hvilken kakepynt kan brukes som variasjon

Gammel 17-11-10, 22:35   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Sv: Spise pepperkakene i kveld, eller ...

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg elsker melis og nonstop!
Hvilken kakepynt kan brukes som variasjon

Jeg tar melis og nonstop på halvparten av kakene.
Resten av dem: Sprut på melis over hele kaka og dypp den i en skål med kakepynt. Altså sånn strøssel/tutti frutti i forskjellige farger. Den man kan få på softisen. Når melisen har tørket, åhhhhh det er bare så sinnsykt godt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.