Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken egenskap ville du hatt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 09:35   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken egenskap ville du hatt?

Tatt fritt fra dyreriket, superhelter og perfekte nabokoner. Hva ville du helst hatt?

Jeg ville vært vekselvarm. Jeg fryser hysterisk i den minste minusgrad og blir uvel av for mange varmegrader. Hva er din ønskedrøm?

Gammel 19-11-10, 09:36   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken egenskap ville du hatt?

Kondisjonen til en fuglehund hadde ikke vært å forakte.

Gammel 19-11-10, 09:38   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Tja.. Superhusmor, inspirert av en svigerinne (dog litt mindre hysterisk). Eller sånn som han Hiro fra Heroes, som kan stoppe tiden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:39   #4
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil gjerne kunne fly.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:42   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville kunnet hypnotisere som en vampyr fra True Blood, endre ham som Mystique i X-men, gjerne vekselvarme hos meg også, samt kunne reise i tiden. Samt være übervåken etter jobb og rydde hele huset, i steden for å sitte med datamaskinen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:48   #6
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg kan velge fritt, ønker jeg å kunne stoppe tiden.
Av dyreegenskaper måtte det blitt evnen til å stole på instinkene mine.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:53   #7
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vekselvarme og tidsreising som nevnt over hadde vært kjekt. Tenkte litt på det å være tankeleser, men tror kanskje mye negativt hadde kommet ut av det.
Kanskje å kunne kontrollere været hadde vært greit?

Gammel 19-11-10, 09:56   #8
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vil også gjerne kunne fly.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 09:59   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Jeg vil også gjerne kunne fly.

Blir ikke det veldig kaldt, da?

Gammel 19-11-10, 10:00   #10
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne godt vært like magisk som Harry Potter :vifte med tryllestaven:

Gammel 19-11-10, 10:00   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle ønske jeg kunne trylle. Sånn Hus-rydd-deg trylle!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:02   #12
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Blir ikke det veldig kaldt, da?

Neida, fly lavt over en sommerblomstereng er overhodet ikke kaldt, evt. så kan jeg jo ønske meg vekselvarme også.

Gammel 19-11-10, 10:02   #13
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Energien til en treåring.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:27   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle gjerne kunnet fly, ja. Eller klare meg uten søvn.

Gammel 19-11-10, 10:32   #15
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil gjerne kunne snakke alle verdens språk. Tenk for noen muligheter!

(Skjønt, å klare seg uten søvn hadde i grunnen vært en flott egenskap det også. )

Gammel 19-11-10, 10:34   #16
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Reise i tid, men berre bakover. Så kunne eg endelig finne ut kva dei holdt på med egentlig, i forhistoria. Ville ikkje deltatt eller vore synlig, berre som tilskodar.
Og evner frå dyr? :myser på katten: Å fullstendig leve i nuet, utan å tanke fortid og framtid (at ein da ikkje lenger er eit menneske får så vere).

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 10:35   #17
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle gjerne hatt egenskapen til Peter Petrelli fra Heroes.

:ja takk, alt:

Gammel 19-11-10, 10:35   #18
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Reise i tid, men berre bakover. Så kunne eg endelig finne ut kva dei holdt på med egentlig, i forhistoria. Ville ikkje deltatt eller vore synlig, berre som tilskodar.
Og evner frå dyr? :myser på katten: Å fullstendig leve i nuet, utan å tanke fortid og framtid (at ein da ikkje lenger er eit menneske får så vere).

Hvis du bare kan reise bakover i tid, hvordan har du tenkt å komme tilbake igjen da? Eller hadde du tenkt å bli der som tilskuer kanskje.

Gammel 19-11-10, 10:38   #19
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Tatt fritt fra dyreriket, superhelter og perfekte nabokoner. Hva ville du helst hatt?

Jeg ville vært vekselvarm. Jeg fryser hysterisk i den minste minusgrad og blir uvel av for mange varmegrader. Hva er din ønskedrøm?

Da er det vel heller jevnvarm du vil være. Vekselvarm er at kroppstemperatur styres av omgivelsene, jevnvarm er at kroppstemperaturen er stabil, uavhengig av omgivelsene.

Gammel 19-11-10, 10:41   #20
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Vekselvarme og tidsreising som nevnt over hadde vært kjekt. Tenkte litt på det å være tankeleser, men tror kanskje mye negativt hadde kommet ut av det.
Kanskje å kunne kontrollere været hadde vært greit?

Storm og Mystique é dæ og mæ!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.