|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Laks i selskap?Jeg skal ha 10-15 stk på middag og noen av de er muslimer. Jeg tenkte at jeg skulle severe laks, for det er noe alle kan spise. Men jeg trenger forslag til hvordan den skal tilberedes og hva jeg skal ha til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laks i selskap?Legg alle filetene (hvis det er det) i en langpanne, legg en dæsj creme fraiche på hver filet, ta på det krydderet du vil ha, og bak med folie over i ovnen i nesten en halv time.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Laks i selskap?Vi pleier å kutte opp grønnsaker (strimle gulrot, og paprika i ulike farger, og squash), og ha sammen med laksen, olivenolje og krydder (noe chiligreier og urtesalt) inni folie og steke det i ovnen ca 1 time. Det kan du jo servere med feks focaccia, hvitløksrømme og salat?
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Laks i selskap?Jeg anbefaler også laksefileter stekt i ovn. Veldig lettvint - det lager seg selv! Vi bruker ofte å smøre litt sweet chili(ferdig
![]() |
![]() |
|
|