Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fotografering av tre gutter - hvilke klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 12:27   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotografering av tre gutter - hvilke klær?

Vi skal fotografere ungene på onsdag. Det blir bilder med hvit bakgrunn, litt usikker på om jeg skal be om å få dem i farger eller sort hvitt. Jeg liker ikke sånne knallfarger/skarpe kontraster som ofte er på fargebilder med hvit bakgrunn. Jeg håper å få noen fine bilder med litt bevegelse i. Men så var det klærne. Jeg tenker på to alternativer:

1. dongeribukser med ensfarget t-skjorte, hver sin farge.

2. dongeribukser med ei løs og ledig skjorte, blå- og bruntoner.

Hva blir best tror dere? Evt noe annet jeg ikke har tenkt på?

Gammel 20-11-10, 13:07   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?

Synes begge forslagene dine var bra!

Selv stemmer jeg for t-skjorte-varianten, dersom du bare kan velge ett antrekk. (Og så synes jeg det er finest med helt ensfargede t-skjorter, altså skjorter helt uten print og tekst av noe slag)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:15   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt enig med cuyahoga.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 13:36   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg påpeker bare at du må ta stilling til sokkene - enten barfot eller sokker som er fine. *har søster med 5 barn som alle hadde på seg forskjellige og ganske stygge sokker på fotografbildet*

Gammel 20-11-10, 13:43   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde gått for nr. 1. Men det er jo en smakssak.

Gammel 20-11-10, 14:01   #6
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så glad i skjorter, så jeg ville sikkert gått for nr 1. Men tipper begge deler kan bli fint, ja. Og så fniser jeg litt av Bauches søster.

Gammel 20-11-10, 14:25   #7
Left
Passiv

Standard

Stemmer for første forslag. Gutta her hadde dongeribukser, og t-skjorter med samme farge, og det ble veldig fint. Men forskjellig farge ville blitt enda finere tror jeg?

Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 14:28   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine gutter ble veldig fine i olabukser, uten sokker og ensfargede t-skjorter i rolige farger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:12   #9
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker "gammeldagse" klær godt ala Emil.

Som dette: http://www.facebook.com/photo.php?fb...9.238990265535

eller så er det kult med litt farger også, og kanskje litt tema med skating ol http://www.facebook.com/photo.php?fb...3.238990265535

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 15:12   #10
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville nok tatt på de ett alternativ og tatt med skift så får man i pose og sett

Gammel 20-11-10, 15:49   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Alternativ en og uten sokker

Gammel 20-11-10, 16:00   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Fotografering av tre gutter - hvilke klær?

Alternativ en, og uten sokker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:20   #13
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært idag, jeg og tre unger.

Vi hadde på oss jeans alle sammen, jeg og eldste datteren min hadde lyseblå skjorter, midterste hadde lyseblå og hvitstripet tunikaskjorte og minsten hadde marineblå piquegenser.
Alle uten sokker.

Kombinasjonene så bra ut!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 18:16   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anne: det der hørtes veldig ok ut! Ikke helt like, men samme fargeskala på et vis. Det er noe sånt jeg ser for meg, bare gutteutgave.

Bauche: sokker ja, bra du sa det. Og sjekk av tærne før man tar av sokkene. Det kunne fort blitt sokkekræsj hos oss også.

Nip: flotte bilder! Begge deler er tøft. Og det er jo knallkult med slike bilder som viser hva ungene liker og står for, det kunne jo vært ganske så festlig om jeg lot eldste ta med saxen sin, toern stille i taekwondodrakta og minsten.... vel, ta med hoppsideisi?

Det kan godt være de får skifte.

Gammel 20-11-10, 18:20   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi tok forresten et famlieportrett av meg, de to brødrene mine og barna våre. Da hadde alle på seg olabukser, rolige skjorter/bluser og med hvite sokker. Det ble også veldig bra og samstemt. Vi ble tre voksne og 5 små barn på bildet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 18:27   #16
Nip

Standard

Hvor mange kalorier brenner dere på tiden dere sykler?

Gammel 20-11-10, 19:18   #17
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sykle under fotograferingen, nip?

Gammel 20-11-10, 19:21   #18
Anne

Anne sin avatar

Standard

Ja husk å sjekke tær/negler

Midterste her hadde med seg mikrofon, hun synger mye på offentlige arrangementer!
Kult for henne (og meg) å ha.
I tillegg til felles bilder, delte vi også inn grupper, som jentene alene, jeg og minsten, jeg og jentene osv...

Gammel 20-11-10, 20:08   #19
Nip

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Sykle under fotograferingen, nip?

hahaha... feil tråd

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.