|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Den store nissebokenDa jeg ikke har tilgang til selges og ønsket kjøpt delen av forumet, prøver jeg meg her. Sist redigert av Frøken V : 24-11-10 kl 23:20. |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store nissebokenhttp://bokbyen.no/resultat_bok_no.ph...c2167b274efa25
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store nisseboken
Tusen hjertelig takk! |
![]() |
![]() |
#4 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store nissebokenJeg kjøpte den på Notabene for 99 kr. her om dagen.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Den store nissebokenFlott du fant den, den er så fin ! Det finnes også en som heter Nissens hemmelige liv og er av samme forfatter. Mine barndomsfavoritter.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Den store nissebokenÅååh, denne er jeg oppvokst med - jeg elsker den!!
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Den store nissebokenJeg bare digger den boken og har masse barndomsminner av den! Jeg har selv, men min lillesøster er en smule sjaul på min bok |
![]() |
![]() |
#8 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store nisseboken
Finnes fortsatt i en god del Notabene-butikker, det er bare å ringe en av dem så sjekker de hvem som har den. Tips: Stovner er nå tom, og nissegal svigermor + svigerinne kan glede seg til jul.
![]() |
|
|