Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vampire diaries på FEM

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-10, 19:13   #1
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vampire diaries på FEM

Hvilken sesong er det som går på FEM nå? Jeg har desverre blitt hekta.. Har ikke tid, og vet at FEM bare plutselig kan droppe hele serien, og da ligger jeg tynt an.. Så da lurer jeg på hvilken sesong de er på nå, slik at jeg kan se videre på nett dersom det plutselig blir borte..

Caroline har akkurat blitt vampyr.. Det var forrige episode.

Gammel 26-11-10, 19:20   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vampire diaries på FEM

Da er det sesong 2, samme som i USA, bare 6-7 episoder bak eller noe sånt.

Gammel 26-11-10, 19:21   #3
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Nå leste jeg vampyr diaré ... ugh.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 19:23   #4
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe diarè ja.. I disse diarè tider

Ah, da er det ikke så langt bak da. Håper bare FEM fortsetter med serien. TVNorge bare droppa den sånn plutselig. Dårlig gjort..

Gammel 21-12-10, 14:07   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dani, her.

Hehe diarè ja.. I disse diarè tider

Ah, da er det ikke så langt bak da. Håper bare FEM fortsetter med serien. TVNorge bare droppa den sånn plutselig. Dårlig gjort..

Er den helt sikkert droppa fra TVnorge? Venta på at den skulle komme nå i vinter en gang jeg.....

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 13:56   #6
Levic

Levic sin avatar

Standard

Jeg tror ikke den kommer der mer altså. Har ikke sett noen reklamer eller hørt noe om det heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.