|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Billig, liten bil til mor med to barnJeg må ha meg bil, jeg vil ut og fram!
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnopel corsa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnMin mor har mitchubitshi colt.. 2008 mod. Og den er det utrolig mye plass i selv om den er liten. dessuten bruker den lite bensin.. Vi elsker den. hehe..
![]() |
#5 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnJeg kan låne andre biler hvis jeg skal på IKEA. Har venner med store biler, jeg trenger noe å farte rundt i som koster lite. Jeg blir helt gal av å ikke komme meg til svømmehallen, til morfar på middagsbesøk, på kjappe ettermiddagsbesøk til venner som bor mer enn en kilometer unna (max gangavstand hjem igjen for minste).
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnToyota Yaris!
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnYaris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnJeg har kjørt en gammel golf i fem år nå. Ga 60 000 for den og den har kostet veldig lite å holde. Min bilmekanikersvoger sier at golfer er driftsikre og de gamle er billige å holde, ettersom ting er enkelt å bytte.
![]() |
#10 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnVi fikk vår helt nye Yaris ifjor for litt over 200 tusen, men de holder seg godt i pris. Ettersom jeg har skjønt er den billig i bensindrift (1,1 eller 1,3 l) og Toyota har vel billige deler så det ikke er så dyrt å reparere. Kundeservicen virker veldig bra her hos oss. Den er fin å kjøre, særlig småturer, ikke like behagelig i over 120.
![]() |
#11 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnCitroën C3, Mazda2 er begge kjørt og godkjent av selveste meg.
![]() |
![]() |
#12 |
Bare sær
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnJeg er også alene med barn og tar tog til jobb, bruker bilen til omtrent det samme som deg. Jeg er godt fornøyd med min Skoda Fabia stasjonsvogn. Bagasjeplassen blir faktisk brukt ganske ofte, både på ferie- og helgeturer og når jeg kjører barn og venner f.eks. på speidertur. Jeg hadde VW Polo før, den ble for liten.
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnSe på denne, f.eks. Nå er det ikke noe mål å ha en så gammel og billig bil, altså, men den har gått 450 000! Det sier litt om disse bilene. Hadde jeg vært deg, ville jeg kanskje ha dratt og kikket på noe slikt som denne.
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnDu kan kjøpe min Opel Corsa temmelig billig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnUnngå bil med 3 dører - det blir veldig upraktisk når ungene skal inn og ut, og evt. også hvis man skal hjelpe til med belter.
![]() |
#17 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnJeg hadde tenkt meg en bil jeg kunne leve med som bare min og barnas bil et par år fram i tid. En billig bil som jeg heller kan bytte ut i en nyere stasjonsvogn eller en VW Multivan alt etter hva som skjer på privatfronten (antall framtidige familiemedlemmer).
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barnNissan Almera 1,4 combisak.
![]() |
#19 |
intro
|
![]() Sv: Billig, liten bil til mor med to barn
Det er en temmelig beskjeden kjørelengde, ja. Jeg tror vi kjørte noe sånt da vi var studenter og bare brukte bilen et par ganger i uka pluss kjørte hjem til jul. 1,6 liters motor er godt nok, ja.
![]() |
![]() |
|
|