|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Heia mamma? (NRK nett-tv)For de av dere som så intervjuet med Anne Lindmo, Helle Ett-eller-annet og Gro Nylander på Skavlan på lørdag - hva syns dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
godt brukt
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)http://debatt.aftenposten.no/item.ph...hreadID=183715 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Jeg har aldri hatt sansen for Anne Lindmo, og fikk det ikke av dette programmet heller. Nylander oppførte seg ufint syns jeg. Måten hennes å snakke til disse andre på minnet fælt om en stygg hersketeknikk "Men du må jo skjønne dette, lille venn", og budskapet hennes druknet dessverre i dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Jeg liker Anne Lindmo godt jeg, og så dem på Skavlan. Men synes de fremsto som to fjortiser, med tanke på måten de omtalte fødsel og barseltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Leste litt om Lidmo i et eller annet blad - KK?
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 20-02-07 kl 20:43. Årsak: en P som henger |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
godt brukt
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
villende
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Jeg tror kanskje jeg også hadde blitt litt provosert hvis jeg hadde vært fødselslege og opplevde at to damer bare føyset av erfaringene mine. Hvilket er det jeg opplevde Lindmo og hun andre gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Jeg har ikke lest boken, men så intervjuet.
![]() |
#13 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Jeg fikk desverre ikke sett innslaget, ble veldig nysgjerrig nå.
![]() |
#14 |
villende
|
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Du kan se innslaget på nett-tv (jeg har linket til det i det første innlegget mitt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
På vei
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Litt på siden i denne diskusjonen kanskje, men jeg vil bare legge ut en link til de som er interesserte. Der kan dere lese om hvordan det var å føde fram til på 70-80-tallet. Neste gang noen kritiserer Nylander og hennes like, husk på at det er disse kvinnene som gjør at vi ikke har det slik i dag også! Jeg er dem evig takknemlig for det de har gjort for kvinnens stilling i samfunnet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
Jeg er enig i budskapet til Nylander, iallfall det jeg har fått med meg av det, men jeg reagerte på måten hun snakket til Lindmo og Vaagland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Heia mamma? (NRK nett-tv)Det var en merkelig opplevelse å se de tre damene på tv hos Skavland. Dr. Nylander gikk i forsvar, som hun meget vel hadde rett i å gjøre etter min mening, men i en noe uheldig form. Dette fordi hun nok ble oppfattet som nedlatende. Det kan hun aldri tillate seg. Ikke under noen omstendigheter.
![]() |
#18 |
På vei
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |