Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp: Skjermbildet mitt er blitt "dratt ut i lengden"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 18:28   #1
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp: Skjermbildet mitt er blitt "dratt ut i lengden"

Gutten min brukte laptopen til spill. Naa etterpaa, ville jeg sjekke noe, og oppdaget at alt som staar paa skjermen liksom er blitt dratt ut i lengden. Det er ikke bare internett, men ogsaa bakgrunnsbildet paa desktopen, alle ikoner, klokken etc. etc. Noen som vet hva jeg maa gjöre for aa fikse det. Saann kan det jo ikke vaere. (Og jeg trenger detaljert forklaring...)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 19:58   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp: Skjermbildet mitt er blitt "dratt ut i lengden"

PC? Mac? Operativsystem?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:02   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

PC? Mac? Operativsystem?

Takk for spörsmaalene. Jeg klarte aa finne det ut helt selv. Jeg maatte inn i noe som heter NVIDIA Systemsteuerung (bor i Tyskland og har alt paa tysk) og trykke paa at jeg ville ha opplösningen tilbake til standardinnstilling. Jeg er saa stolt at jeg nesten dör for at jeg fikk til dette. Det er en Samsung PC (laptop) med Windows Vista.

Gammel 02-12-10, 20:18   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he, grattis!

Google pleier være prima for slike problemstillinger.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 20:48   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Jeg prövde aa google först, men fant ikke ut av det. Saa gikk jeg inn i "Systemsteuerung" og tittet paa alle de ulike alternativene der, og til slutt fant jeg det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.