|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Snuppa er 5,5 år, og har et rom som har mer enn nok leker. Ny seng og pult skal hun få neste år, når broren kan arve det hun har. Ski, akebrett, sovepose og skøyter har hun. Så hva i alle dager kan vi foreldrene, og besteforeldrene kjøpe til henne til jul? Jeg kan godt kjøpe noe fornuftig, men hun kan ikke bare få sånne gaver heller.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Sminkedukke
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Spark |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Småland dukkehus?
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Storebror skal få klokke (armbåndsur) av mormor og bestefar, samt Den forsvunnede diamant. Hva med slike aktivitetsbøker; type Lek og lær? Hun kan jo ikke få så mange av dem, men noen kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Takk for forslag. Etter å ha tenkt litt, lurer jeg på om vi skal gå for Nintendo DS til henne. Hun har ikke spesifikt ønsket seg det, men jeg ser at det hadde vært greit for henne å ha noe å holde på med når broren krever sitt. Utkledningsklær var heller ikke dumt, litt påfyll av det hun allerede har. Spill og aktivitetsbøker er også gode ideer.
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Skulle til å si Nintendo ds og ds-spill. Ser du alt har foreslått det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Ipod touch (gjerne med docking) kan kanskje også være noe dersom hun ikke allerede har mp3 spiller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Nintendo ds er en veldig kjekk leke som er fin å ha med på bilturer, venteværelser, flyturer osv. Vi har kjøpt oss fred mang en gang med dette spillet.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Høres ut som om Nintendo DS er et godt forslag. Litt fred og ro kan man jo alltids trenge innimellom.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hjelp, jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til femåringen til jul!Dukkehus hadde sikkert slått an, men hun har arvet et Barbiehus som står og tar opp masse plass på rommet hennes. Jeg vet rett og slett ikke hvor vi kunne hatt et dukkehus stående.
![]() |
|
|