|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
geskjeftig
|
![]() Flere Audible-brukere her?Er det flere som har oppdaget denne glimrende tjenesten?
![]() |
#2 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere Audible-brukere her?Jeg er ikke medlem men har stadig surfet innom der. Hva slags medlemsskap har du? Sitter å funderer på om jeg skal melde meg inn, er veldig glad i å høre på lydbøker på ipod på jobb, når jeg gjør husarbeid osv.
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Flere Audible-brukere her?Nå ble jeg nysgjerrig på hvilken jobb *HH* har som kan lytte til lydbøker samtidig som hun jobber.
![]() |
![]() |
#4 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere Audible-brukere her?Jeg jobber som kontormedarbeider
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Flere Audible-brukere her?Denne tråden glemte jeg visst helt.
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere Audible-brukere her?Hm, noe å tenke på. Jeg hører på musikk når jeg løper, men på elipsen er det lydbøker det går i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere Audible-brukere her?Fikk betalt medlemskap i audible.co.uk i julegave. Dere som har brukt det - er dere fornøyd? Naar jeg skal laste ned appen for Android ser jeg at en har skrevet at det finnes noen geografiske restriksjoner slik at ikke alle bøker kan lastes ned til Norge. Stemmer det? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|