|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Frp-topp siktet for voldtekt
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Surprise, surprise.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Nei, ingen bombe. Det er som jeg alltid har sagt; Frp er et parti for sosiale tapere.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)At kjernevelgerne til Frp ikke forstår at de vil få verre leveforhold med Frp-styre er nå en ting. Men det er jo merkelig at de jobber for strengere fengselsstraffer når det i stor grad vil ramme partimedlemmene.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 21-02-07 kl 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Dessverre blir man ikke forundret.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)
|
![]() |
![]() |
#10 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Høyresiden i politikken står jo grovt sett for individets frihet, og lite regulering fra statens side. Da er det jo på en måte ganske logisk at deres tilhengere har en tendens til at de ikke tar vare på de svake, men at de tar seg til rette, dvs kommer på kant med lover og regler.
![]() |
#11 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Surprise surprise ja .. NOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Ja, siden Frp har så mange kriminelle, syns jeg det er bra vi har SV som slår et slag for å være prinsippfast! |
![]() |
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
Jeg skjønner ikke hva du mener med den setningen. Men det er sikkert noe lurt, så det hadde vært fint om du hadde utdypet litt.
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å bruke to skratte-smilefjes i en tråd om voldtekt. Er det morsomt at Frp-medlemmer voldtar og dreper? Jeg syns det er forferdelig og rystende.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke alle Frp-medlemmer gjør det...
![]() |
#18 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Det var da et veldig diplomatisk innlegg! Sjønner poenget ditt men det er desverre en overvekt av FRP`ere som driver med voldtekter/utnytting av mindreårige/drap osv osv. Vi kan jo faktisk nevne i fleng, både på lokalt og nasjonalt plan. Beklageligvis er det en stor del av befolkningen som stemmer på det partiet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)Mitt innlegg var altså et svar til Elin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|