|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Forelska
|
![]() Nokon som speler obo som kan svara på ein ting?Det har laga seg slik at eg har fått høve til å låna meg ein obo som eg skal lera meg spela på. Ser ut til at eg skal greia skaffa meg røyr i dag, men eg har sett litt på slike grepstabellar og har eit spørsmål ang. oktavtast:
Sist redigert av Didjeridust : 07-12-10 kl 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forelska
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Oktavtastane på undersida:
![]() |
![]() |
#4 |
Forelska
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?
Kjem vel kanskje inn etterkvart vonar eg - med det tilfanget med ulike instrument folk her speler burde det vel vera nokre oboistar.
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Sant nok!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Jeg har en altblokkfløyte, hvis det hjelper. Og utstrakt kunnskap om klarinetter. Hjelper ikke deg stort da, Dusten. |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Men når du har fått et rør så vil du vel høre om det/ hva som er en oktavtast? Begge, den ene eller den andre?
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Gnuri kan antakelig gi deg svar, om du får kontakt med henne. Den fantastiske familien hennes har jo selvsagt en oboist også |
![]() |
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Datteren min lurer på om den Oboen du låner kan være helautomatisk. Hun har på sin Obo begge de to klaffene under, pluss en på siden som må brukes sammen med en av de under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Man kan virkelig få svar på det aller meste her på FP.
![]() |
#11 |
Forelska
|
Ifylgje greptabellane skal dei to oktavtastane brukast i kombinasjon eller den eine eller den andre i høve til korleis resten av fingersetninga er, så funksjonen er litt kryptisk - har fått meg røyr no og produsert mine fyrste "skviik", så me får sjå kva eg finn ut av utover kvelden - er fortsatt mottakeleg for instrux, altså...
![]() |
![]() |
#12 |
Forelska
|
![]() Sv: Re: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?
Jøsses - automatisk obo - kult.
![]() |
![]() |
#13 |
Forelska
|
Sopraninoblokkfløyte er kult - har lyst på. Tenorblokkfløyte og forsåvidt...
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nokre oboistar som kan svara på ein ting?Jeg også vil ha Sopraninoblokkfløyte. Forskjellen er vel bare at jeg har en. Pent i etuiet sitt, en eller annen plass i dette hersens huset.
![]() |
|
|