|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Et av verdens store mysterier.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 07-12-10 kl 14:53. Årsak: La til spørsmålstegn i spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Eg brukar parantes altfor mykje, og prøver å rydde opp før eg postar. Det dukkar ofte opp når innlegget har eit muntlig preg (som det gjerne har) (sjå der dukka det opp), eg brukar det ofte som ein sidekommentar, eller tilleggsinfo som kastar lys over det eg skvaldrar om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg bruker nok altfor mye parentes i innlegg, jeg erkjenner mine synder.
![]() |
#4 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg bruker også paranteser ganske ofte, men jeg visste ikke at det var en uvane.
![]() |
#5 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg bruker minst mulig av dette, men kanskje hvis jeg skal gi litt ekstra info som ikke er så viktig for innlegget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg tror jeg bruker parentes i tilfellet relevant, men ikke avgjørende informasjon.
![]() |
![]() |
#7 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?
Hear! Hear!
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Noe som står i parantes er nok i utgangspunktet en digresjon eller en tilleggsforklaring - noe i den duren. Jeg synes ikke det er en uting å bruke mange parenteser, da jeg føler at det speiler både personligheten min og min måte å snakke på.
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg bruker parentes ganske mye når jeg skravler og fjaser. Når jeg en gang imellom prøver å svare seriøst, begrenser jeg meg forsøksvis til bruke dem til relevant, men ikke avgjørende informasjon (takk, Niobe).
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg elsker paranteser!
![]() |
#11 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?
Jepp, og siden min mor er dronningen av digresjoner, og eplet ikke har falt lang fra stammen....
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan bruker dere parentes i innlegg?Jeg bruker paranteser altfor mye. Jeg har for mange ting å si på en gang som ikke er direkte relaterte, så de sier jeg i parantes. Det er en skrekkelig uvane. for det blir så vanskelig å lese.
![]() |
![]() |
|
|