|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bruke nettbilder til fjas og moro på FPJeg bare lurer litt i dag. For lenge siden startet jeg en tråd hvor jeg brukte bilder fra nettet, klippet bildet og så skulle folk gjette hva det var. Denne leken varte i kort tid, siden noen reagerte på at jeg brukte bilder jeg fant, og at ingen visste om bildene kunne brukes eller ikke.
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FPDet er jo ikke noen logikk i det, det er like ubrukelig begge deler.
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FPJeg tror muligens de har endret policy, for jeg startet også en tråd for lenge siden, som lignet veldig på dagens Finn-tråd. Den ble slettet av samme årsak som din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FPJeg følger deg på den, Isbjørn. Nå husker jeg ikke tråden/leken du referer til, men reaksjonene kan kanskje ha sammenheng med at bilder på finn.no er fra salgsannonser og at det det dermed stiller seg annerledes? Sist redigert av Fadese : 09-12-10 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FP
Policyen er vel ikke endret, den har vel alltid vært at man går ut i fra at brukerene bedriver en stor del selvjustis på hva man syns er greit å legge ut. Forumledelsen har heller ikke slettet noen slike tråder etter det jeg kan huske, derimot har brukere selv slettet tråder etter at de har opplevd motbør på det de har lagt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FPOg i den aktuelle tråden er det også sagt ifra om at dette med å hetse/gjøre narr av ting som er lagt ut til salg. Og folk velger å overhøre, ikke bryr seg eller ikke reflekterer over at de er på et åpent forum, sier vel mer om dem enn noe annet.
![]() |
#7 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruke nettbilder til fjas og moro på FPJeg synes jo at min leke-tråd var utrolig uskyldig sammenlignet med finn-tråden. Det var jo bare en lek hvor man skulle gjette hva utsnittet på bildet var. Om det var helt politisk korrekt, er ikke sikkert. Men, jeg vil tro at folk generelt sett laster ned bilder de trenger til eget bruk uten å spørre eieren.
![]() |
|
|