Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gi meg alle gladnyheter du kommer på!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 17:11   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Stort smil

Gi meg alle gladnyheter du kommer på!

Jeg hadde et par detter i dag, og ønsker meg derfor gladnyheter for å komme ovenpå igjen

Mine er som følger:
Det er desember, og det laver ned ute (vi utelater nedturen at det skal pøsregne om to dager, for akkurat nå er det jo fullstendig julestemning ute).
Jeg får lønn i morgen, og kan dermed bestille drømmekjolen min til jul!
Alle ungene er friske, og har vært det i hele høst.
På onsdag får jeg den store ære å servere ti utenlandske norskstudenter lutefisk, samt observere reaksjonene

Gammel 09-12-10, 17:13   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gi meg alle gladnyheter du kommer på!!

Mamma, som vi var redde for at hadde lungekreft, er frisk som en fisk. Det viste seg å være en godartet cyste.

Gammel 09-12-10, 17:18   #3
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er kun 6 minusgrader her nå, så ungene kan endelig nyte snøen.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:21   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter i sofaen med bena på bordet mens barna lager middag.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:22   #5
Albertine
Passiv

Standard

Vi overtar nytt hus i morgen!

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:24   #6
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen min kommer hjem på juleferie i morgen. Første år som gressenke er over.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:27   #7
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Herlig overskrift

Vi er friske alle sammen
Jeg skal snart treffe 10-12 trivelige venninner
Det er snø og kaldt ute
Det er rent og koselig inne
I går kom ca 1 kg garn så jeg kan strikke ferdig noen julegaver
Lønna kommer snart
2010 er snart over, skal tro hva 2011 bringer med seg?

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:41   #8
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk nettopp servert kaffe av mannen

Mannen og jentene lager pepperkakehus akkurat nå. (Lillemor er syk og måtte være hjemme fra skolens kulturkveld hvor hun skulle være konferansier. Leit å gå glipp av dette. Men nå er humøret tilbake. Hun har før vært mye syk fra fødselen, men i høst han hun lenge holdt seg frisk. Er så glad for det

Jeg er også syk men nikoser meg nå her hjemme. Varme på peisen og lytter til koselig musikk. Alt under kontroll ellers

Fikk telefon fra ei meget god venninne som nå har det så bra.
Unner henne det så

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:41   #9
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sønnen min er hjemme denne uken.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:42   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Vi har fått barnehageplass mot alle odds!!!

Gammel 09-12-10, 17:54   #11
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg føler meg endelig helt frisk etter fødselsdepresjon
Ungene er friske
Jeg har verdens beste mann
Vi har ett godt hus og bo i
Det er snø og flott ute
Jeg har bakt 7 småkakesorter
Vi skal på julebord i morgen

Gammel 09-12-10, 17:55   #12
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

I morgen kommer mannen hjem fra USA, mine 12 dager som gressenke er over!
Lørdag skal jeg på damejulebord.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 18:00   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Pompen er relativt frisk.
Vaske engelen min har vært her i dag.
Og vi har laget vårt bidrag til pepperkakehus konkurransen på jobb i dag. Og etter å ha sett et par av de andre bidragene må jeg si jeg har en skikkelig god følelse!

Gammel 09-12-10, 18:13   #14
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

* Poden er frisk. Vi har hatt en strålende høst uten infeksjoner og sykehus.
* Det er Desember og førjulstid. Det snør ute, og det er kaldt og klart og stjernehimmelen er magisk.
* Pepperkakehuset ble akkurat så skjevt og sjarmerende som det skal være der det står og pynter opp stua, og lukter jul.
* Jeg hører barnelatter fra rommet. Når poden er lykkelig og frisk, spiller ingenting annet noen rolle
* Da jeg kom på jobb i dag så jeg at noen hadde hengt pepperkakehjerter på juletreet på avdelingen. Det stod navn på hvert hjerte, et for hver ansatt. En fin handling som skaper glede.
*Jeg er frisk og rask og skal snart ut å gå tur med ei venninne. Snøen knitrer under skoene, vi er røde og kalde i kinnene, og vi kan snakke om alt og ingenting.

Og ikke minst, jeg er rik! Ikke på penger, men på alt det som betyr noe. Og jeg ser det selv.

Gammel 09-12-10, 20:16   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte meg bukse uten å prøve i dag.

Og den passet

Ellers er ikke julen den store gleden hos meg i år heller.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 20:44   #16
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er snart jul.
Vi sitter i en splitter ny sofa, som passet perfekt i stuen.
Jeg er snart ferdig med å male og lakke sofabordet hvit.
Julelønna suser inn på kontoen i morgen, med etterbetalt lønnsforhøyelse fra juli og frem til nå.
Det er bare 5 blå ute, og 24 røde inne.
Det er fredag i morgen, og rakfisklag hos svigers.

Gammel 09-12-10, 20:47   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Det er bare ei uke og en dag til familien igjen er samlet under ett tak.
Vi har barnehageplass og en hyggelig klasse på det nye stedet.
Familien stiller virkelig opp i ei tid hvor vi trenger det.
Jeg har fått skryt for jobben min i dag.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 21:05   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi blir skrevet ut i morgen - etter 14 tildels veldig tøffe dager på sykehus med Lillemann!

Gammel 09-12-10, 22:09   #19
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er snart helg, snart jul, og for oss - snart tur til Gran Canaria. Dessuten har vi fått snø.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 22:13   #20
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer i mål med hjemmeeksamen tross syk selv og syk familie.

Og nå skal jeg drikke kakao.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.