|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Det lyser på "check engine" i bilen min med ujevne mellomrom. Jeg er ganske så
Sist redigert av amo : 10-12-10 kl 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt?Lyser det ingen andre symbol? Forklaringen står i håndboka.
![]() |
#3 |
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Lyser ingen andre symbol. Det er dette som står i håndboken.
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Min mann sier at man da må få bilen på verksted og så kobler de på noen ledninger og finner ut hva som er feil. Sånn i teorien.
![]() |
#5 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Ta bilen tilbake til det verkstedet som utførte service. Nå vet jeg ikke hva bestillingen lød på da de hadde service, men hvis lampa lyste før du leverte bilen og du ga beskjed om å fixe det som måtte fixes, så har de jo ikke levert.
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Det du bør gjøre er og kjøre på et verksted og ta en diagnose test på den.kan være alt fra en liten bagatell til noe større. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Ringte i dag, men verkstedet var ikke åpent så de skulle kontakte meg på mandag. Jeg kunne kjøre, de mente det var sikkert noe følerer. Jeg sa at det ikke lyste hele tiden, men den maskinen leste visst minne i bilen . Jeg forstår absolutt ingen verdens ting.
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Ja, de sjekket ettellerannet minne på bilen da vi hadde den inne - der eventuelle feil lagres - og vår hadde ikke lagret noen. Til tross for altså "check engine" når vi har kjørt noen hundre meter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)
Slik er det på vår bil også, dette har skjedd flere ganger, men bilen blir friskmeldt |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)Vi har hatt sånt lys som lyste en gang og. Koblet til diagnoseutstyr (som vi har selv) og den kom ikke opp med noe smart så vi slettet meldingen og håpte den ikke kom igjen. Det gjorde den heller ikke og det er noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Trenger dette bli dyrt? (Check engine)
Da vi kjøpte vår ga selger beskjed om at dette hadde skjedd, samt foreviste klareringen fra verkstedet og vi godtok det utten problemer |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|