|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Januarsalg - er et en greie fremdeles?Eller er det mer eller mindre avskaffet? Vi trenger nemlig et par nye møbler og spørsmålet er om vi kjøper nå (mest praktisk) eller venter til over nyttår (som er greit hvis vi kan spare noe på det).
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Januarsalg - er et en greie fremdeles?Akkurat det lurer jeg på også. Trenger nye spisestuestoler. Nå er det vel for seint å få dem til jul uansett, så da kan jeg like så godt vente å se...
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Januarsalg - er et en greie fremdeles?Møbelhandleren pleier å ha det, om jeg ikke husker feil. Ellers synest jeg det er salg hele året i de andre butikkene, så jeg kan ikke si at jeg har lagt merke til noe spesielt i januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Januarsalg - er et en greie fremdeles?Januarsalg eksisterer fremdeles ja. Butikkene åpner gjerne kl syv på morgenen førsta dagen de har åpent i januar.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Januarsalg - er et en greie fremdeles?Var da januarsalg senest i år? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Januarsalg - er et en greie fremdeles?Møbelbutikkene har "ordentlig" januarsalg.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Januarsalg - er et en greie fremdeles?Januarsalget finnes fremdeles, men det kommer litt an på hva du skal ha. Elektrobransjen har kampanjer hele året med lave priser og får derfor ikke lov til å kalle noe av det salg. Jeg ler litt når jeg ser at de kaller det "januartjobing" og andre festelige ord.
![]() |
![]() |
|
|