|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() HASTER! Ferdig vaffelrøre?Får man tak i det noe sted? Gjerne i litt større pakning, trenger noen liter.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?Ja, har de ikke vaffelrøre på boks fra Tine? Jeg tror den heter Nå, og fåes vel i større butikker? Jeg har aldri prøvd den selv, så kan ikke gå god for smaken, men jeg tror jeg har sett det. I kjøleavdelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?Takk for svar!
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?
Som vanlig er det vanskelig å få delegert bort oppgaver, alle er jo så forbaskede travle og har alskens unnskyldninger. Så da fikk jeg plutselig den ENE oppgaven jeg hadde sagt fra meg også... Det var dagens hjertesukk.
Ikke si det da.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?Er det ikke Mølleren som har slik i store pakker, som man bare tar vann i? Går det bra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?NÅ finnes, jeg så den i coop ekstra igår |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?Ja, NÅ finnes fortsatt. Men det var ganske små forpakninger når man skal ha endel vafler.
![]() |
#11 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER! Ferdig vaffelrøre?
Selvfølgelig kunne han jo ikke si det tidligere. Da slapp han jo.
![]() |
|
|