Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Esmes storesøster er funnet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-10, 13:28   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Esmes storesøster er funnet

Jeg trodde ikke det fantes noen som topper Esme - men jaggu:
http://www.dagbladet.no/2010/12/17/n...rykt/14761895/

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:35   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Esmes storesøster er funnet

Veldig underlig å være født uten amygdala og alt annet intakt?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:47   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Men var hun født uten? Siden hun hadde følt frykt som barn.

Gammel 18-12-10, 13:49   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høh, det høres jo snedig ut.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 13:55   #5
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Men var hun født uten? Siden hun hadde følt frykt som barn.

Jeg forsto det sånn, men jeg leste ikke så grundig, må jeg tilstå. Jeg stusset over det, nemlig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:01   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antyder du at Esme har en form for hjerneskade, Smilet?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:03   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Neida - bare at skal man bli tøffere enn Esme så må man plukke deler ut av hodet.

Egentlig er det Esme de burde forsket på - inntakt hjerne, så og si samme nivå av frykt.

Jeg ser liksom for meg Esme på vei inn i spøkelseshuset med en edderkopp i hånden, hvinende av fryd. Med testskjema for spøkelser i den andre hånden:
-Er de mulig å ta hånden tvers gjennom?
-Er de redde edderkopper?
-Svarer de på tiltale?
-Kan man kjenne innvollene?

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:04   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antyder du at Esme hviner?!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:04   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Antyder du at Esme hviner?!

Det var muligens årets skivebom.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:05   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg trodde at Esmes hjerneskade var noe vi ikke snakket om.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:26   #11
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Du kan da ikke skrive en slik overskrift!!! : rødprikker:

Gammel 18-12-10, 14:29   #12
konsulenten
Passiv

Standard

Ved første blikk på bildet i Dagbladet trodde jeg hun antydet at Esme var en edderkopp. Litt mindre enn hun på bildet.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 14:37   #13
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Neste gang du legger ut en link med bilde av en diger edderkopp må du ADVARE!

:klør febrilsk:

Gammel 18-12-10, 15:04   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neida - bare at skal man bli tøffere enn Esme så må man plukke deler ut av hodet.

Neimen, det er jo ikke sant da. Jeg blir da redd for ting jeg. Jeg har for eksempel vepsefobi.

Burde vel latt smilefjes være propagandaministeren min i fred, men om jeg ikke sier ifra så kan jeg jo plutselig risikere å bli bedt om å klaske en veps med hendene eller noe sånt på en FP-lunsj.

Gammel 18-12-10, 17:48   #15
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes Esmes signarur passet bra i tråden jeg.

Gammel 18-12-10, 18:53   #16
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mener dere at det er unormalt å ikke være redd for spøkelser? Seriøst - er det noe folk går rundt og er redd for? Jeg kunne faktisk ikke kjenne at noe av det denne damen ble utsatt for, hadde skremt meg nevneverdig.

Gammel 18-12-10, 19:09   #17
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Synes Esmes signarur passet bra i tråden jeg.

Haha! Ja.

Dessuten så var jeg så hyperaktiv da jeg var bitteliten at mor tok meg med til en lege som sa at jeg høyst sannsynlig hadde en hjerneskade og at de ikke måtte forvente så alt for mye av meg.

Gammel 18-12-10, 19:13   #18
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha! Ja.

Dessuten så var jeg så hyperaktiv da jeg var bitteliten at mor tok meg med til en lege som sa at jeg høyst sannsynlig hadde en hjerneskade og at de ikke måtte forvente så alt for mye av meg.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 21:11   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Haha! Ja.

Og her sitter du - modde på fp.

Svar med sitat
Gammel 18-12-10, 21:45   #20
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje jeg har en liten amygdala? Jeg føler ikke frykt for edderkopper, slanger osv. Har jo følt frykt/redsel opp gjennom livet, men er generelt lite redd for ting.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.