|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger de Dermalogica-produkter i Bergen?
Jeg trodde de solgte det på de fleste apotek, men det kan hende jeg blander det med noe annet. :usikker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tåler regn
|
Tror ikke det. Det er typisk sånn som noen hudpleiere har. Her er forøvrig produktet jeg leter etter. Men takk for svar altså. Sist redigert av Pelikan : 19-12-10 kl 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
Du blander det med noe annet. Dermalogica selges i all hovedsak på hudpleiesalonger og SPA-relaterte utsalg. Jeg aner ikke hvor du finner slike i Bergen, dessverre, men et kjapt søk på "hudpleie" og "Bergen" burde kunne gi resultater. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
Fant en i Sentrum av Bergen, så her får en komme seg avgårde så min kjære søs får ihverfall en av gaveønskene sine oppfyllt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvor selger de Dermalogica-produkter i Bergen?Jeg lurer på om det er hos en som kaller seg "siris hudpleiesalong" eller noe sånt. Ligger i samme gate som Ricks. Hvis det fremdeles heter Ricks.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvor selger de Dermalogica-produkter i Bergen?De har hvertfall solgt det på hudpleiesalongen på Åsane Senter (det er vel et år siden jeg handlet der), så det er kanskje mulig å få tak i det der?
![]() |
#8 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvor selger de Dermalogica-produkter i Bergen?Her finner du fullstendig forhandlerliste for Dermalogica.
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det heter fremdeles Ricks, og jeg tror den salongen ligger på venstre side når du går fra Ricks mot kafè Opera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tåler regn
|
Stemmer. Lurer på om den heter Anne... (ett eller annet.) Har vært der for noen år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvor selger de Dermalogica-produkter i Bergen?Kjapt søk på Gule Sider gir ihvertfall denne: http://www.kjerstihudpleie.no/
![]() |
|
|