|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøpLa oss si at du fikk tilbud om å kjøpe oppvaskmaskin og kjøleskap som stod i leiligheten du kjøper. Du betaler kontant unten kvittering for disse; 2500 for oppvaskmaskin og 4500 for kjøleskap. Selger sier de var nye da de flyttet inn i leiligheten de skal selge.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøp av hivtevarer ved leilighetskjøpTanken på at jeg hadde solgt hvitevarer som jeg hadde løyet om er ganske fjern for meg. Men om en eller annen nå selger noe som han lyver om så er det vel ikke noen grunn til å tro at ærligheten er der når noe er galt med greiene etterpå heller. |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøpTanken på å kjøpe eller selge fem år gamle hvitevarer til den prisen, er i utgangspunktet så fjern for meg, at jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøpAi ai ai, der har du blitt lurt skikkelig.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøpEr man uærlig når man selger så er man vel ikke ærlig når det dukker opp problemer heller.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøpJeg hadde blitt rasende! Jeg hadde sikkert skrevet en iskald, lite hyggelig mail til selgerne om at de bør gjøre opp for seg umiddelbart. Gjør de ikke det, ville jeg gjort det klart at jeg har mistet all tillitt til dem, og jeg nå kom til å granske leiligheten med lupe. Er det så mye som et bittelite avvik i forhold til det som er opplyst meg i takst og av megler, ville jeg saksøke dem herfra og inn i evigheten. Hadde jeg hatt mistanke om at de hadde brukt svart arbeid noe sted i leiligheten, ville jeg skrevet til dem og sagt at jeg var redd for kvalitetet på dette arbeidet, og bedt dem dokumentere kvitteringer på alt. I motsatt fall ville jeg sagt at jeg føler jeg forpliktet til å si fra til skattemyndighetene om saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Kjøp av hvitevarer ved leilighetskjøp
Mm, lærepenge ja! lært at man ihvertfall ikke skal skue hunden på hårene, verken i positiv eller negativ retning.
![]() |
|
|