|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Noen som kan anbefale en god lagringsvin som finnes i polets hyller?Mannen samler og jeg skal gi i julegave, og jeg innser at jeg har for liten tid til å bestille noe av polet nå.Men har de noen gode lagringsviner i hyllene sine? Eller er alle vinene der drikkeklare?
![]() |
#3 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en god lagringsvin som finnes i polets hyller?Spør på polet, de er som regel kjempeflinke, og kan anbefale ut i fra nøyaktig det utvalget de har inne der du handler. Alle "mine" pol har et godt utvalg i tillegg til standardutvalget sitt, så det kan godt være "ditt" har det også, og der kan det i såfall være mye snæks |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en god lagringsvin som finnes i polets hyller?
nå er ikke jeg så flink, men han er glad i chablis (hvis det hjelper??).
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: Noen som kan anbefale en god lagringsvin som finnes i polets hyller?Fakse sitt tips er egentlig det beste, altså – bestem deg for budsjett og hør med en ansatt om hva de har inne som de kan anbefale som lagringsvingave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kan anbefale en god lagringsvin som finnes i polets hyller?ja jeg satser på de har noen lagringsviner i sortementet sitt også..
![]() |
|
|