Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

SMÅ bomullsvotter/hansker?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 15:48   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

SMÅ bomullsvotter/hansker?

Min sønn har visst fått kontakteksem på fingertuppene (jmf tråd om at han mister huden der, legetime i dag konkluderte med eksem, og resept på salve til det)

Da mente legen at han burde ha små votter/hansker utenpå salven for at han ikke bare skal tørke den av, og forøvrig at han burde gå med små votter/hansker med "tykke lag av locobase på hendene" på dagtid.

Men apoteket har bomullshansker... den minste størrelsen passer meg. Min sønn er to år, og har derved en vesentlig mindre hånd. Dog litt større enn at "klorevotter for nyfødt" passer (men hadde jeg funnet det i dag hadde jeg tatt det altså, verd forsøket å få dem på...)

Noen ide om hvor jeg kan finne?

Evt blir det bomullstråd og tynne strikkepinner.... det tror jeg egentlig at jeg har gjort en gang før, da han i fjor eller var det forfjor vinter kloret seg til blods i hodebunnen av et eller annet utslett han hadde der... Så noe sier meg at jeg har vært på jakt uten å finne noe som egner seg før...

Tror nemlig ikke at små acryl-hansker gjør helt samme nytten? for at han ikke skal pille seg, ja, men i forhold til salve og fuktighetskrem?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.