|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Jeg bruker Outlook Express og lurer på hvordan jeg gjør når jeg skal sende en epost og ha bekreftelse fra mottakeren på at den er lest? Har sett at jeg blir bedt om å bekrefte i en ekstra boks noen ganger, og nå skal jeg sende en epost jeg veldig gjerne vil se når blir lest og om den er lest. Kan noe forklare med det med "t-skje metoden"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Takk. Det var jo ikke vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Dette har ikke jeg fletta greie på altså, men kan ikke mottaker velge om du skal få en tilbakemelding på lest mail eller ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Ja, der sa du noe Beathe. Hva skjer om den personen jeg sender mail hvor jeg har bedt om lesebekreftelse svarer "nei" på spørsmålet som kommer opp? For jeg ingen beskjed da eller? Er ikke vitsen litt borte da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Elisabet, du kan hake av for leveringsbekreftelse i tilegg, da får du tilbakemelding at den er kommet frem i hvert fall.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?
Takk. Det skal jeg gjøre neste gang, når jeg sendte siste advarsel til vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Ja kom på det jeg og nå, at de kan jo svare nei og da får du sikkert ikke noe....
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Jeg svarer konsekvent nei på slik irriterende forespørsler om jeg vil ende lesebekreftelse til avsender.
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvordan få tilbakemelding om lest e-post?Gjelder dette bare Outlook express? For i outlook brukte jeg noen ganger leverings og lesebekreftelse når jeg sendte mail til "trege" produktfolk
![]() |
|
|