|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Kan jeg smugsmake på dessertvinen i kveld?Ja, det kan du. Hvis du tømmer hele flasken, trenger du ikke tenke på oppbevaring.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Kan jeg smugsmake på dessertvinen i kveld?Kork den rett etter åpning og smekk den i kjøleskapet. En god regel hvis dere tar mye er å helle den over på en mindre flaske for å minske luftmengden i flasken. Uansett bør det gå fint. (Hilsen Gaiamannen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Kan jeg smugsmake på dessertvinen i kveld?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg smugsmake på dessertvinen i kveld?Man kan alltid smake på dessertvinen. :jungelord:
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Kan jeg smugsmake på dessertvinen i kveld?Og det fine med dessertvin er også at det ikke er alle som forventer dessertvin. Og det man ikke forventer, savner man heller ikke, hvis det ved en inkurie ikke skulle være der.
![]() |
|
|