|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinn off: Hva slags kaffe bruker du til presskanna?jeg har bare en helt enkel kvern - av typen som koster 298 på elkjøp. Fornøyd med den jeg + at den tar liten plass.
![]() |
#3 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn off: Hva slags kaffe bruker du til presskanna?Presskannemalt fra butikken. Gjerne Löfbergslilla :skapsvenske:
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinn off: Hva slags kaffe bruker du til presskanna?Mannen elsker mørkbrent kaffe.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinn off: Hva slags kaffe bruker du til presskanna?Vi (eller egentlig mannen, jeg kjøpte den vel til ham) har en Rancilio Rocky-kvern. Den er innstilt på litt finere enn det vi får i butikken hvis vi ber om presskannemalt, tror jeg. Hva slags kaffe vi bruker har variert med utvalget på Stockfleth's; vi brukte lenge en brasiliansk type, som var mannens favoritt, men nå har de ikke hatt den på årevis. De siste par årene har vi stort sett brukt en indisk type (Badra) - vi prøver innimellom annet fra sortimentet, men er ganske sære begge to, og holder oss stort sett til den samme.
![]() |
|
|