![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Ford MondeoKikker og kikker etter bil. Har dessverre vært uheldig med useriøse selgere så har ikke funnet noe enda.
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ford mondeoDu kan få kjøpe min!
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Ford mondeoVi har akkurat kvittet oss med vår 1998 modell Ford Mondeo. Den har vi vært veldig fornøyd med. Ingenting trøbbel med den, og den har veldig god baggasjeplass. Noe vi allerede savner etter å ha kjøpt en 7 seter Galaxy istedenfor.
![]() |
#4 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford mondeoKjenner ikke til Ford Mondeo selv, men har en venn som har en ny en som firmabil. Nå sitter han og venter på bergingsbil igjen. Fjerde gang denne måneden. Bilen er mer på verkstedet enn på veien.
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford mondeoFra den tiden ville jeg vurdert en Mitsubishi Galant. Undervurdert og fin bil man kan få billig idag og som såvidt jeg vet har få feil og problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Ford mondeo
Jeg kjører rundt i en sånn en, men den er eksens. Vi har forsåvidt ikke hatt noen problemer med den og ikke antydning til rust (tektylisert..?).
![]() |
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Ford mondeoVi har Mondeo, og er så langt veldig fornøyde. God plass, akseptabelt bensinforbruk, helt grei bil. Vi kjøpte en 2000-modell, mye fordi det kom et nytt karosseri i 2001, så da slapp vi unna de barnesykdommene som følger med en ny modell.
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford mondeoRust var størst problem på dem som er eldre enn 2001 har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford mondeoRust på Mondeo og Focus var vel et problem et godt stykke etter 2000 også. Mulig man godt kan snakke om opptil 2004-2005 uten at jeg husker helt når tid Ford tok et skikkelig grep om dette - noe ble gjort i 2003, men har hatt inntrykk av at Ford og Mazda (felles plattformer, felles produksjon på en del ting) har hatt problemene godt etter det også.
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Ford mondeo
Rust hvor? Noe spesielt sted? *blond de lux på biler*
![]() |
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ford MondeoVår Mondeo er 2003-modell, trooor jeg. Den er det rust-trøbbel på. Det er i hvert fall den modellen før den nye som kom for noe år siden.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ford MondeoVi har en Ford Mondeo 2004-modell, og den er vi veldig fornøyde med. Det var rust i døra da vi kjøpte den, men det ble fikset kostnadsfritt. Er visst en veldig vanlig sak med rust akkurat der. Utenom det har vi ikke hatt tull med bilen overhodet.
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ford MondeoVi har hatt Mondeo i 8 år. 1998 modell. Den har vært super. Ingen større reparasjoner utenom vanlig service. Men så har den ikke gått stort da. Men den hadde litt rust i bæring og på neste Eukontroll hadde den ikke gått igjennom utenom å bytte bæring under. Men jeg fikk da solgt den lett på Finn og har kjøpt ny Ford.
![]() |
|
|