Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Karamellpuddinghjelp

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-10, 00:23   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamellpuddinghjelp

Alle har vel skjønt nå at jeg er amatør på kjøkkenet.

Men nå er det altså karamellpuddingen. "Kjenn med baksiden av en fuktig skje. Hvis den føles fast, er den ferdig".

Men altså - hva skal føles fast? Overflata er jo størkna, men den bølger på et vis. Hvordan skal det kjennes ut? Og hvor lang tid må jeg regne med at det tar? Den har stått i 2 t nå.

Gammel 31-12-10, 00:24   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Karamellpuddinghjelp

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Alle har vel skjønt nå at jeg er amatør på kjøkkenet.

Men nå er det altså karamellpuddingen. "Kjenn med baksiden av en fuktig skje. Hvis den føles fast, er den ferdig".