|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Om blogger og innstillingerJeg vurderer å få meg en blogg. Men hvordan er det lurt å sette den opp? Er det vanligst å ha det slik at bare de på kontaktlisten ser noe som helst og så legge til folk på kontaktlisten? Eller? For ellers ser vel hele verden inkludert google det som står der?
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om blogger og innstillinger
Ja.
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Om blogger og innstillingerJeg gjorde i alle fall sånt da jeg nettopp laget meg en blogg. Nå kjenner du sikkert mange her, det gjør jo ikke jeg enda, så jeg syntes det var litt vanskelig å sette opp ei vettug kontaktliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
Kjenner og kjenner, men jeg vet jo om endel. Jeg har ikke tenkt å ha det veldig lukket heller, men det er greit at ikke google slipper inn.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
Du fikk med meg, det var jo det viktigste.
![]() |
![]() |
#7 |
ekstremt trøtt
|
Sånn gjorde jeg det og. Jeg har i ettertid fjernet noen fra tilgangslista og lagt til andre.
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
Ja, det er jo en lur måte og gjøre det på. Men jeg så for meg at ingen kom til å melde seg interessert... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
Jeg truet med å tvangsinnmelde folk om ingen meldte seg, husker jeg.
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Om blogger og innstillingerhmm.. Jeg har også opprettet blogg og har ingen på kontaktlisten min. Kjapt oppsummert - ingen på kontaktlisten - ingen som får lese bloggen min? ELLER åpen blogg for hele vide verden..? Er kontaktlisten det samme som vennelisten inne på profilsiden?
![]() |
#12 |
frakoblet
|
![]() Sv: Om blogger og innstillingerLurt å lukke den for google, ja.
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om blogger og innstillingerJeg har valgt å blogge under fullt navn og ha en helt åpen og søkbar blogg. Familie og venner som tidvis omtales i bloggen har ingenting imot dette, og de har gitt samtykke til publisering av bilder. Sist redigert av Retz : 25-04-11 kl 09:13. Årsak: Tilføyelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dig for victory!
|
Jeg kan se bloggen din, så jeg vil tro den er åpen for hele verden. Om du ikke vil den skal være det, må du gå inn på bloggkontrollpanelet og velge at den bare skal være synlig for kontaktlista di, og så legger du til dem du vil i kontaktlista. Kontaktlista og vennelista er ikke det samme, du kan ha folk på kontaktlista di som ikke er "venner". Jeg tror ikke den vennelista er relevant for bloggene, jeg bruker den ikke selv.
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Om blogger og innstillingerDa har jeg lukket bloggen min. De som allerede har kommentert i den er lagt inn på kontaktlisten, enten dere vil eller ikke! *hvis dere vil fjernes/legges til er det bare å si ifra altså*
![]() |
|
|