|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Vi skal ha oss en barnevogn etterhvert her. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Mens vi er i gang - er det forskjell på kvalitet på sånne baby-lyd-fra-soverommet-greier eller kjøper man hva som helst som virker? |
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg har ingen peiling på barnevogner.
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?OTH |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Nemmen, så spennende! Ja, for barnevogn = baby, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?I og med at du har baby som er ganske liten den første vinteren og faktisk ganske stor den andre vinteren, så er det jo helt naturlig å foreslå OTH. Dne er helt suveren - både på tur og i by. Er romslig bag veldig, veldig viktig, så er vel TFK bedre, men der er hjulene og litt mindre + at vogna ser ut som et romskip med regntrekk på.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?TFK. Liten og lett sammenalgt. Blir ganske firkantet i forhold til OTH og gir god plass rundt den i bagasjerommet. Den har justerbart styre og veldig god å kjøre for høye folk, men veldig grei for lavere også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg kan informere om at vi har hatt én vogn til to barn. En Simo kombi, faktisk. Ikke at jeg tror det fortsatt er det beste på markedet, men de går altså an. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Romskip med regntrekk på - det er plusspoeng! :ingeniørmamma: |
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?EW qatro er veldig fin og. Den har også stor bag, litt mindre enn TFK men ikke mye. Hadde det ikke vert for at jeg allerede har både TFK vogn, trille, reisebag +++ hadde jeg nok prøvd den ut. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Ehhh - oth og tfk og sånn? |
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?EasyWalker ja - den er og fin. Du kan godt komme deg unna med en vogn ja. Skulle jeg hatt flere barn, har jeg garantert gått for enten OTH eller EW. TFK har for mange glidelåser og er for diger til at den appelerer til meg. (men jeg er 1,60 da...)
|
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Easywalker er fin ja, den kunne jeg tenkt meg om jeg fikk flere barn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Her er link til EasyWalker Sky:http://www.easywalker.nl/noo/sky.html |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Jeg skal ha noe bæregreier også, men ungen skal ha en vogn å sove i tenkte jeg. Også er det ikke tingen for meg å gå med sjal når jeg skal trene. |
|
|
|
#20 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Hva slags barnevogn er best til akkurat oss egentlig?Vi kjøpe EW classic når storebror var over 2 år. Da fantes den ikke med bag, så lillesøster arvet Simo kombi-vogna først, men gikk over til EW-trilla så snart det var mulig. Jeg elsker den vogna! Den er kjempefin å jogge med også, selv om en ordentlig joggevogn med større hjul sikkert er enda lettere. |
|
|
|
![]() |
|
|