Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klosser til å bygge opp seng

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 21:20   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Klosser til å bygge opp seng

Jeg har sett man får kjøpt slike klosser til å bygge opp en barneseng, feks for å heve hodeenden. Egentlig en ganske ubrukelig ting, i all den grad man kan bruke mye annet, men nå lurer jeg likevel på hvor man får kjøpt slikt.

Gammel 03-01-11, 21:22   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klosser til å bygge opp seng

Baby Shop, Barnas Hus osv, men du vet du kan bruke bøker ol?

Gammel 03-01-11, 21:23   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg kjøpte på nett, men har også sett dei på Barnas Hus. Dei har vore flittig brukt hjå oss, og er eit stødigare alternativ til bøker. Urolig barn med senga balanserande på ein stabel med bøker er eit, eh, interessant prosjekt.

Gammel 03-01-11, 21:24   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.lilleprinsen.no/product/5...veklosser.html

Jeg fant jeg fant.

Gammel 03-01-11, 21:25   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Baby Shop, Barnas Hus osv, men du vet du kan bruke bøker ol?

Jepp, til nå har vi brukt leksikon. Men jeg er ute etter en permanent heving av ale fire bein og tenkte å sjekke ut hva som fantes av mer pene måter å gjøre det på.

Gammel 03-01-11, 21:38   #6
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte slike hos alexi.no. Om de er så pene kan jo diskuteres.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.