|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Selge bil - hva må jeg gjøre?Jeg skal selge en bil for om lag 40 000,- Jeg tror den er ganske lettsolgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?1: Ja, du bør vaske den. Det er faktisk viktigere at den er ren innvendig enn utvending mener nå jeg. Bor du i Oslo? Der er det masse steder hvor du får gjort det for noen veldig få hundrelapper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?Vask bilen ja, og kanskje helst skulle den ha vært polert også? Polering vil kunne fjerne en del småriper og ujevnheter i lakken - mer glans og det ser mye bedre ut. Vask videre grundig innvendig. Er det skinnseter bør de få en behandling med egnet middel.
![]() |
#4 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?NAF salgstest er nok lurt. Det koster 2000-2500 kr (avhengig av bilen og om du er medlem). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?
Vognkort del 2 vel? Sist redigert av emm : 06-01-11 kl 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?Ved prøvekjøring så er vi alltid med. En ting er risikoen for at de ikke kommer tilbake med bilen, men vi er mest redde for hvordan de kjører den. Nå har vi solgt endel biler med litt motor i, og mange som kommer for å prøvekjøre kan være vel harde på gassen...
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?
Jeg hadde ikke giddet spandere NAF-test på en såpass billig bil, ikke i første omgang ihvertfall. Sist jeg kjøpte bil privat, så tok jeg som kjøper en slik test - og ut fra resultatet prutet jeg ned prisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?Sånn ellers, har du kvitteringer på deler/reparasjoner, så legg dem i hanskerommet ilag med serviceheftet og vognkortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Selge bil - hva må jeg gjøre?Så bra at det gikk så fort, og at du fikk den prisen du ønsket da!
![]() |
|
|