|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...... hvis du kunne velge et hvilket som helst sted eller ferietype, 4 uker i tidsrommet 1. okt - 1. mars, med 1 stk. 3-åring og et lite knøtt på 4-6 mnd. Hva ville du gjort da? Glem kostnader og sånt noe for et øyeblikk. :Open mind:
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Vi dro til syden i mange år, og det var slitsomt å passe på ungene. Da sønnen var 9 og datteren 5, anskaffet vi oss hund og campingvogn. Vi fant ut at det var mye lettre å feriere på campingplasser med lekeplass osv. i nærheten av vogna. Det anbefales absolutt. Vi slappet mye mere av på en stor gresslette, enn i en trangt ferieby med masse fristelser.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...
Så hjelpsom du er.
Er det Sverige? Jeg er glad for alle tips, men Skandinavia er ikke aktuelt på denne tiden av året, tror jeg. :varmesøkende:
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Sicilia? Sambo drømmer om det, etter innside tips fra en reisebyrådame.
![]() |
#6 |
© All rights reserved
|
Og hvorfor klarer jeg ikke helt å se for meg Scarlett på campingferie..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Jeg har reist alene til Sør Afrika med en på 4 og en på 1. Gikk finfint. Reiser dere til Australia så kan jo dere velge å korte ned på turen ved å ta noen dager avslapning hvor nå enn i asia dere mellomlander.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Sør-Afrika er definitivt på listen. Oz er også på ønskelisten. Takk, sitrus, deilig å høre at det kan gå så bra.
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Jeg ville reist til Kanariøyene. Det er langt nok, urbenisert nok og varmt nok. I tillegg er det nordiske leger og god standard på sykehusene. :Pyse som krisemaksimerer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Himmel. Hvor langt dere skal.
![]() |
#13 |
Textrovert
|
Orsa?! Sorry, men:
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
Men det er vel ikke sydenklima i okt-mars, tross alt? Eller?
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Divine, må spørre deg også: du hadde ikke kvidd deg for de flyturene med aktiv 3-åring og liten småsneip? Og er ikke Guatemala litt … vanskelig med så små?
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
Vi har foretrukket campingferie selv om vi hadde anledning og råd til å reise, om ikke hvor som helst så i alle fall nesten hvor som helst, andre steder i verden. Men man må like det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Textrovert
|
Jeg hadde nok ikke sett fram til flyturen, nei. Men vil man først reise et stykke, så må man jo uansett være noen timer i fly. Og da spiller kanskje noen få timer fra eller til ikke så veldig stor rolle (innbiller jeg meg :naiv: ).
![]() |
#19 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...Jeg personlig, hadde reist til Algerie eller Marokko hehe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Textrovert
|
OK, jeg MÅTTE bare spørre. For for meg er tanken bare helt grøsselig.
![]() |
|
|