|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lekerom?Nå er jeg møkk lei av leker som flyter over alt, og overfylte barnerom. Jeg har bestemt at nå blir det lekerom. I kjelleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekerom?Abbonerer, vi har også tenkt å lage lekerom.
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Lekerom?Vurder varme i gulvet dersom det ikke er det allerede. Varmefolie kan legges under laminat og parkett. Økt komfort gir økt lekelyst.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Lekerom?Vi har et lekerom, men jeg nekter (for din del!) å vise frem bilder. Rommet ser grusomt ut, men det "berger" resten av huset for å si det slik.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lekerom?Eg har prøvd lekerom, og for mine ungar fungerte det ikkje. Storesøster foretrekker å leika på rommet sitt, spesielt ved vennebesøk, og då med døra igjen. Det same gjeld i grunn lilesøster. Dei har ein del felles leiker og dei står som regel i loftstova, men dei har ein tendens til å enda på romma deiras. Til gjengjeld fungerer regelen om "ingen leiker i 1. etasje" veldig godt.
![]() |
#7 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Lekerom?Jeg kunne ikke ha laget felles lekerom til ungene. De hadde ikke kommet til å lekt der samtidig så mange ganger og turbo hadde ikke villet ha vennenes side der mens snoppy er der.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Lekerom?Jeg tenkte jeg skulle prøve. De leker veldig mye sammen nå også, og storesøster kan stort sett bare glemme å få være i fred når hun har venner på besøk uansett, så det blir jo det samme.. De syns begge det er en topp ide. Og planen er jo ikke at de skal være der nede hele tiden, jeg er ikke nazi på null leker i stua, men de har små soverom, og det er rimelig overfylt på begges rom, så jeg tror det blir litt lettere å holde orden. Også er det i kjelleren, så jeg trenger ikke se på rotet hvis jeg ikke vil.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|