|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Jeg har ei skikkelig gneldrebikkje, som bjeffer som et uvær i tide og særlig i utide. |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?
HAHA - om det var sambo, så skulle jeg nok fort fått han til å slutte |
![]() |
![]() |
#4 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Jeg ville sjekket ut Cesar Milans. Han har fått gneldrebikkjer til å slutte mange ganger.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Etter hva jeg klarte å lese meg til, så vet jeg ikke om metodene hans er noe jeg vil utsette dyret mitt for? |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Hvilken rase er det? Du har forsøkt belønning, ikke sant? Ute på tur, gneldring, et kjapt rykk i lenka, kreket stopper gneldring i forfjamselsen og inn med godbit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Hunder bjeffer fordi de skal vokte og varsle som regel. Min gjør det også, og han vet at han ikke får lov, men gjør det likevel. Skal jeg få han til å slutte med det så må jeg være ute sammen med han hele tiden til han skjønner at jeg er den som bestemmer og at han ikke trenger ta det ansvaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nå også i farger
Hm. Hva har du lest egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
XXX
Jeg hadde ei venninne som også trodde hans metoder er slik, men det stemmer slettes ikke. Man skal ikke tro alt man leser. Jeg har dvd'er med han, og jeg har ikke sett noe av det du beskriver her over. Må også legge til at min venninne fikk låne filmene, og hun sjekket også ut masse på nettet, og hun slo helt om. Det er lurt å se hva som er virkelig, i steden for å tro så mye, som faktisk ikke er sant.
![]() |
#10 |
Passiv
|
Da kan det hende jeg har misforstått? Var inne på en dyreside, og der ble det fortalt om diverse metoder, og jeg tolket det til å være Milan. Men jeg kan godt ha blandet sammen |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Jeg skal forsøke med Benzo sin metode. Rykke bestemt i lenka, og med en gang han er stille så får han en godbit. |
![]() |
![]() |
#12 |
wizzzard
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Eg har veldig sansen for Victoria Stilwell. Milan har eg langt opp i halsen, sjølv om han -kan- sei fornuftige ting han og.
![]() |
#13 |
XXX
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Ja, det er riktig det, at hunder bjeffer for å vokte og passe på. Det betyr jo at han føler han må passe på deg/dere. Det er viktig at eier tar kontrollen, slik at hunden skjønner at du passer på, slik at han selv kan senke skuldrene. Alt handler om energier man sender ut, og som hunden opplever.
![]() |
#14 |
XXX
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Jeg lurer litt på hva det er med Cesar, noen her har imot? Hva er det han har gjort (som dere har sett) som er galt? Jeg har lest masse om han og sett utallige episoder med serien hans, og jeg har ikke sett han gjøre noe galt. Synes han er genuint interessert i hundene sine og alle andre sine.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Hvordan i hule skal jeg oppføre meg for at han skjønner at han kan slappe av da? Jeg viser jo meget bestemt, med både kroppsspråk og stemme at jeg ikke liker at han bjeffer? |
![]() |
![]() |
#16 |
Nå også i farger
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Vi hadde en stor hund som gneldret og bjeffet, og napp i båndet gjorde henne verre. Også at jeg hisset meg opp (etter år holdt jeg på å bli gal). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
XXX
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Han spiser jo omtrent alt, fra bananer og appelsiner til mer klassisk hundegodteri, så godbiter kan funke |
![]() |
![]() |
#19 |
XXX
Du er heldig slik! Min vil ikke ha godbiter.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Gneldring, har man noen som helst sjanse til å bli kvitt det?Når vi er ute, så drar jeg han til meg, og han må stå helt ved siden av meg, og får ikke gå videre før han slutter å bjeffe. |
![]() |
![]() |
|
|