|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Salg på barnas hus :)De har babyjogger city mini til 1499. Løp og kjøp for de som ikke alt har en sånn en.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på barnas hus :)Takk for tips! Vurderte kjøpte Reima til 30% på Intersport, men da blir det heller en tur til Barnas Hus. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på barnas hus :)Var det vinterdress på halvpris også? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på barnas hus :)Jeanett: Ja, vinterdresser fra reima til halv pris. Håper å få meg en tur innom i morgen. Tenker jeg da kjøper to stk siden jeg ikke klarer å gjette str. Hva tror dere? Han er nå 2 år og 4 mnd, rundt 88 cm lang og under 12 kg. Bruker 92 i reima vinterdress nå. 98 eller 104 neste vinter? Babymodell eller vanlig? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Salg på barnas hus :)Vi har bare gått op en størrelse i vinterdress fra år til år, men poden er ingen rakett. Og jeg foretrakk babymodell lengst mulig.
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Salg på barnas hus :)jeg har lurt på vinterdress til neste vinter. Han har høstdress med ull under i år, som i fjor, og det funker jo egentlig supert, men lettere å kle på seg selv i barnehagen om det ikke er like mange lag?
|
|
|
#7 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Salg på barnas hus :)
|
|
|
#8 |
|
Tror 98 holder for min sønn neste vinter, ja. Han skal bruke vårdress, reima, i 92 i vår. Prøvde på ham den nye i 98 i går, men den blir alt for stor i vår i alle fall. Tenker jeg går for 98, men lurer kanskje på om han passer bedre i vanlig modell siden den kan snøres godt inn i livet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på barnas hus :)Jeg vurderer også å kjøpe neste års vinterdress. Han har 98 i år, den kommer til å holde denne sesongen, men usikker på om jeg bør gå for 104 eller 110 til neste år. Han ble tre i november og er vel 100 cm lang, atletisk i kroppen. Bør kanskje gå for 110? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Salg på barnas hus :)Poden er 107-108 cm og han kan fint bruke fjorårets Reimatec i 104. Den i 110 regner jeg med kan brukes neste år også.
|
|
|
|
#15 |
|
Sv: Salg på barnas hus :)Det ble helt vanlig reima tec, vanlig modell med strikk i livet, i 98. Var veldig utplukket enda jeg var der omtrent da de åpnet. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har barn i nesten samme alder. Har 98 i vinterdress, bra stor nå, så rekner med at den holder neste vinter også, iallefall til neste vintersalg! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg på barnas hus :)Her kjøpte vi reima i str 104 til gutten som blir 4 år i oktober, han er ikke så høy så jeg håper det passer, str 80 til babyliten som blir 1 år i August og str 128 til snuppa som blir 7 år i oktober. Den er nok litt stor vil jeg tro.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
jabbsaft
Hvor: Trondheim
Sv: Salg på barnas hus :)Har veldig lyst på den vognen. Men sambo mener vi ikke trenger tre vogner til en jente
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Han må ha misforstått. Tre vogner er da et minimum!
|
|
![]() |
|
|