Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jenta sliter ut alt tøy

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-11, 22:47   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jenta sliter ut alt tøy

Jesusmariaogjosef altså!!!!

Jenta mi sliter ut ALT av tøy.
Flott at hun er aktiv og koser seg ute men det finner jo ikke ETT eneste plagg som tåler hennes bruk.

I forfjor høst(2009) kjøpte jeg en flott (DYR) reimatec dress. Jeg visste ikke da at ikke reima ambefales for store barn pga slitasje, og fra september til desember var dressen totalt slitt i rumpe.
Så i fjor høst kjøpte jeg en ticket dress til henne for den skulle tåle mye..
nå er den allerede alvorlig slitt i rumpe og knær og den har en stygg rift i beinet nede.. oppgitt..
nøstebarn ullribbbuksene har hun også klart å slite HULL i.. på knær og i skritt.

jakker er slitt akkurat i erme åpninger.

Hva gjør man med slikt da? Føler jeg ikke kan kjøpe dyre klær lenger fordi hun "behandler" dem slik.. Men vil jo gjerne ha klær som varer...Sparkjøp dress funker hvertfall ikke på henne..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.