Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hjelp! Jeg mangler garn!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-11, 15:59   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Utrop

Hjelp! Jeg mangler garn!

Butikken vet ikke når de får det inn og jeg får ikke gjort ferdig jakka til lillegull som han trenger nå.
Garnet er fra Garnstudio og heter Fabel. http://www.garnstudio.com/lang/no/vi...php?garn=Fabel
Fargen heter Sandy dust og har nummer 651. Det er beigebrunt melert. Jeg mangler ett nøste.
Noen som kan hjelpe ?

Gammel 17-01-11, 20:24   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Jeg mangler garn!

Jeg kan evt ringe ned på garnstudio her i morgen og høre om de har det der. Om jeg bare husker det.
Om de har det kan jeg selvfølgelig sende et nøste til deg.

Gammel 17-01-11, 20:28   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette?

http://www.todamer.no/?pageID=200&itemID=9837

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 21:30   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Dette?

http://www.todamer.no/?pageID=200&itemID=9837

De har ikke fargen min der dessverre.

Gammel 17-01-11, 21:42   #5
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Isj, jeg har fem-seks doser Fabel-garn liggende, men ikke denne fargen. Du får si fra hvis du vil toppe jakka med noe rødoransje, grønt eller sjøtåkeblått.

Gammel 17-01-11, 21:55   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

www.hennesfritid.no har åpnet Drops Superstore på Strømmen? Kanskje de kan hjelpe?
Jeg kan evt stikke innom hvis du ikke bor i nærheten. Men innfargingen tror jeg du skal slite med å finne..

Gammel 17-01-11, 22:29   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

www.hennesfritid.no har åpnet Drops Superstore på Strømmen? Kanskje de kan hjelpe?
Jeg kan evt stikke innom hvis du ikke bor i nærheten. Men innfargingen tror jeg du skal slite med å finne..

Akkurat samme innfargingen finner jeg nok aldri, men greit nok bare det er samme fargene sånn rimelig. Typisk at det er det ene forstykket på jakka også. Sender en mail til hennesfritid nå for å høre om de har garnet, hvis det er inne er det utrolig snillt av deg om du kan kjøpe et nøste og sende meg ! Jeg betaler selvsakt for alt sammen !

Gammel 17-01-11, 23:06   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Akkurat samme innfargingen finner jeg nok aldri, men greit nok bare det er samme fargene sånn rimelig. Typisk at det er det ene forstykket på jakka også. Sender en mail til hennesfritid nå for å høre om de har garnet, hvis det er inne er det utrolig snillt av deg om du kan kjøpe et nøste og sende meg ! Jeg betaler selvsakt for alt sammen !

Supert Hører fra deg. Synd det er siste del av forstykket Jeg er usikker på hvordan man kan klare å jukse det til sånn nogenlunde også? Kanskje strikke annenhver rad med ny og gammel innfarging? Rope på noen som vet?

Gammel 17-01-11, 23:23   #9
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Supert Hører fra deg. Synd det er siste del av forstykket Jeg er usikker på hvordan man kan klare å jukse det til sånn nogenlunde også? Kanskje strikke annenhver rad med ny og gammel innfarging? Rope på noen som vet?

Jeg skal strikke med dobbel tråd, det hjelper litt og at garnet er melert hjelper jo også, jeg hadde vært mer stressa om det var ensfarget.

Gammel 18-01-11, 06:32   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Innfarging på disse mix-nøstene har ingenting å si har jeg blitt fortalt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 08:50   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Innfarging på disse mix-nøstene har ingenting å si har jeg blitt fortalt.

Jeg har erfart det motsattte dessverre, fikk to veldig ulike sjatteringer sist de gikk tom mens jeg var halvveis i noe. De første 3 nøstene var uten sort, den siste med sort. Dette var samme varenummer og navn. Kjipt. Jeg må nok lære meg å heller kjøpe for mye enn for lite garn i fremtiden.

Gammel 18-01-11, 09:00   #12
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også opplevd svært forskjellig innfarging på sånt flerfarget garn. Det så veldig snålt ut og plagget ble aldri brukt ... Den lokale sjappa her fører garn fra Garnstudio, så om det ikke ordner seg med den på Strømmen, kan jeg gjerne sjekke her nede. Bare si fra!

Gammel 18-01-11, 11:01   #13
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

nabobutikken på jobb har riktig farge. vet du innfargingen? kan godt kjøpe til deg, aner ikke hvor stor forskjell det evnt kam bli.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 14:15   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Smil

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

nabobutikken på jobb har riktig farge. vet du innfargingen? kan godt kjøpe til deg, aner ikke hvor stor forskjell det evnt kam bli.

Maxine det står dyelot nr. 8078 men det spiller ikke all verdens rolle, jeg må bare bli ferdig med jakka hans før det blir iskaldt igjen ,så jeg slår til på tilbudet ditt. Sernder deg en pm.

Gammel 18-01-11, 17:04   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Maxine det står dyelot nr. 8078 men det spiller ikke all verdens rolle, jeg må bare bli ferdig med jakka hans før det blir iskaldt igjen ,så jeg slår til på tilbudet ditt. Sernder deg en pm.

Hey, det var det det sto på disse! Sendte deg en PM, men ringer dem i morgen for å få lagt av for sikkerhets skyld

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-11, 18:02   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hey, det var det det sto på disse! Sendte deg en PM, men ringer dem i morgen for å få lagt av for sikkerhets skyld

Tuuuusen takk

Gammel 22-01-11, 14:28   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Tusen takk Maxine ! Nå er jakka straks ferdig

Hva skulle jeg gjort uten FP ?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.