Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vogn til stor 2-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 22:53   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Vogn til stor 2-åring

Lillebror på to år må ha en ny vogn. Han hadde en Teutonia Y2k eller noe der understellet knakk. Hvilken vogn skal vi velge nå?

Han er to år og ganske lang.
Den må fungere til soving og ha plass til vognpose.
Den må tåle vinterføre.
Vi bruker den daglig, selv om det ikke er så langt så er det bakker her vi bor.
Vi har shoppingvogn.

Jeg hadde tenkt å kjøre den vi hadde til den stupte, men så stupte den ett års tid tidligere enn planlagt. Kanskje fordi jeg slenger oppi storesøster når vi har liten tid.

Barnas Hus har salg på Simo 123 sportsvogn til 2000,- De var utsolgt, men kan ha inne i andre butikker. Så jeg tittet på TFK, men den ligger på rundt 4000,- på salg. Jeg var jo ferdig med å bruke penger på vogn, trodde jeg. De hadde også Mountain Buggy (heter den det?) på salg, men damen mente den kunne bli kort.

Noen med innspill?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.