Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Fire dager på meg

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-11, 16:37   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Fire dager på meg

Jeg har fire dager på å svare forhandler om å godkjenne tillbudet eller ikke.

Hele saken ligger her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=102091

Saken er sendt til forbrukerrådet, men det vil jo ta litt tid.

Ringte forhandler i dag og spurte om mer tid, det kunne han gi meg. Det jeg lurer på er hva jeg gjør nå?

Har snakket med banken i dag for å høre om lån. Dette vil jo ta noen dager å få svar på.

Jeg er så i villrede for hva jeg skal gjøre. Forhandler mener verkstedet jeg hadde bilen på service skal stå for sin del.

Noen med råd her?

Gammel 27-01-11, 08:21   #2
perl09
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Romerike
perl09 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fire dager på meg

Hei,

Du bør kontakte Tv2Hjelperdeg. Da går saken fortere. Ring eller send e-mail til Tv2HD.

Å gå til advokat eller forbrukertvistutvalget tar jo vinter og vår.

Husk. Det er forhaldleren som skal bevise at du har gjort noe galt.

Lykke til.

perl09 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 08:47   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fire dager på meg

Opprinnelig lagt inn av perl09, her.

Hei,

Du bør kontakte Tv2Hjelperdeg. Da går saken fortere. Ring eller send e-mail til Tv2HD.

Å gå til advokat eller forbrukertvistutvalget tar jo vinter og vår.

Husk. Det er forhaldleren som skal bevise at du har gjort noe galt.

Lykke til.

Har du tenkt tanken at ikke alle er så pr-kåte at de nødvendigvis har lyst til å eksponeres på TV? TV2 Hjelper deg driver ikke med veldedighet, så de hjelper ikke folk dersom ikke formålet er å lage reportasje om det. Så kan man jo i tillegg legge til at metodene som brukes for å oppnå resultater, kanskje ikke er de beste i lengden, siden det kun virker som om det er trusler om gapestokk som får den Store Stygge Ulven til å gi Den Lille Forbrukeren dens rett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.