Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-11, 11:26   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?

Den styggeste fargen jeg vet er sennepsgul

Favorittfarge er vanskelig å si mer en. Jeg liker rødt, lilla, turkis, sort (ja, om man skal definere det som en farge) blått osv osv-

Gammel 24-01-11, 11:29   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?

Jeg kan egentlig signere hele innlegget ditt. Sennepsgul er ikke en fin farge, jeg er ikke så glad i gult i det hele tatt.

Jeg er veldig glad i rødt, lilla, turkis og sort.

Gammel 24-01-11, 11:33   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker lilla. Spesielt dype lillafarger av typen "plomme".

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:34   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sennepsgult er skrekkelig....
Gult i det hele tatt er bare stygt.
Ikke spesielt begeistret for grønt heller, men militærgrønt kan være tøft.
Burgunder-rød som hovedfarge er også skrekkelig.....
og bondeblått...
Oransje er fælt...
...og lilla er ugly, bortsett fra på klær til datteren min.

Liker hvitt, marineblå, lyseblå, sort og grått best.... noen ganger kan rosa være ok.

Jeg ser jo kjapt at jeg ikke liker spesielt mye FARGE egentlig.

Gammel 24-01-11, 11:35   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg elsker lilla. Spesielt dype lillafarger av typen "plomme".

Og tomatrødt.

Jeg liker ikke gråblålilla farger, som lavendel og lys syrin.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:36   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det slik at de fargene man ikke liker er farger man ikke kler?

Gammel 24-01-11, 11:36   #7
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Favorittfarge er BLÅ.
Styggeste farge er nok sennepsgul her og, grusom farge.

Gammel 24-01-11, 11:40   #8
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sennepsgul synes jeg også er den verste. Favorittfarger er lilla, svart, turkis, petrol, grønn og grå. Også liker jeg lys rosa om sommeren.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 11:44   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Pudderrosa kjem langt ned på lista. Sennepsgul og ertestuinggrøn også.

Favorittfarge er blå. Himmelblå, sånn som himmelen blir her eg bur.

Gammel 24-01-11, 11:50   #10
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det slik at de fargene man ikke liker er farger man ikke kler?

Ja, tror det... og hva man liker av farger å omgi seg med generellt tror jeg. Jeg kjenner at jeg blir stresset i veldig fargerike rom av typen litt sånn eksotisk med hysterisk mye rødt og gult og gull og messing. Oppholder jeg meg i et lyst rom med duse, behagelige farger så føler jeg sterkere ro og behag.

Jeg kler veldig godt rødt, men liker ikke å kle meg i det av den grunn.

Gammel 24-01-11, 11:54   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke fordra lilla. Lavendel kan gå an, men dype lillafarger... usj. Hverken på kroppen eller i heimen. Men sennepsgult er verre, altså. Og så liker jeg ikke olivengrønt, eller flaskegrønt. Og lyse brunfarger, for da ser jeg bare blek og til og med naken ut.

Jeg elsker ellers sterke farger - Oransje! Lime! Råååsa! Neongul! Jeg har jo selvsagt mest svart (og hvitt), men det er jo basis/kamuflasje. Men jeg har veldig ofte et eller annet knallfarge på meg for å sprite opp.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:08   #12
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker blått, i alle varianter.

I huset er jeg jeg glad i lyse pastellfarger sammen med hvite møbler, men siden jeg ikke kler pastellfarger går jeg i mye svart og grått sammen med en eller annen skarp farge, cerise, himmelblå, lilla.

På meg selv liker jeg grønt minst, uvisst hvilken grønn. Jeg kjøper grønt innimellom, men det blir alltid liggende i skapet.

Gammel 24-01-11, 12:10   #13
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker sennepsgul, jeg, selv om jeg har faatt höre av et par sennepsgulhatere at jeg ikke kler fargen. Det er ikke yndlingsfargen min, men jeg synes det er en spennende farge.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:14   #14
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Gult er sjeldent fint til noe som helst syns jeg. Flaskegrønt er skrekkelig, og mintgrønt er ikke langt unna. Egentlig liker jeg svært få grønnfarger også, limegrønt og eplegrønt går til nød an på guttungens klær, ellers klarer jeg ikke helt se for meg andre grønntoner som kan brukes til noe her.
Jeg liker rødt, og rosa og lilla, men kler ikke så mange nyanser av det selv.
Men favorittfargen tror jeg nok er turkis, og luftige lekre blåfarger. Men jeg liker ikke marineblått, så blått i seg selv er ikke garanti for at jeg digger det.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:16   #15
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lilla og grønt er mine farger! Alle slags fiolett og lillafarger er farger jeg kan like. Grønnfarger synes jeg også er fine stort sett, kanskje med unntak av neongrønt.

De fargene jeg liker minst er sennepsgul og coral (lakserosa). Lyse rosafarger synes jeg sjeldent er fine.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:20   #16
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grønt er en farge eg ikkje likar og eg har ikkje eit einaste klesplagg som er grønt. Eg har heller ingenting heime som er grønt. Av interiørsjæsj that is. Gult er heller ingen favoritt.

Eg likar kvitt, svart, grått, lyseblått, lyserosa, lilla. Det er vel det.

Gammel 24-01-11, 12:21   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Hva er favorittfargen din - og hva er den styggeste fargen du vet om?

Der er vi 100 % enig! Er egentlig lite glad i pasteller generelt. Liker heller ikke vinrødt noe særlig.

Jeg elsker lilla, helst dyp mot plomme. Er ellers glad i både rødt og blått og grønt pluss sort som jeg egentlig bruker aller mest.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

De fargene jeg liker minst er sennepsgul og coral (lakserosa). Lyse rosafarger synes jeg sjeldent er fine.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:24   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker lilla, rødt og turkis. Liker ikke pasteller. Det er helt tydelig en sammenheng med hva som kler meg og hva som tiltaler meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 12:33   #19
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker heller ikke pastellfarger, aprikos for eksempel.

Jeg liker grønt, blått og rødt veldig godt.

Gammel 24-01-11, 12:36   #20
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker veldig godt sterk rosa. cerise, magenta.
Ellers ser jeg for meg at jeg kler godt smaragdgrønn, kongeblå og andre sterke, klare farger.

Jeg er ikke glad i "høstfarger".

Men nå snakker jeg nok mest om hva jeg liker å kle meg i.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.