Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mannen min er visst ikke helt god ... eller?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 00:11   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Mannen min er visst ikke helt god ... eller?

Jeg vet ikke om dere husker at jeg hadde en traad sent i hoest, om at jeg ventet paa en pakke. En pakke som viste seg aa vaere en iPhone 4; fra mannen ene og alene fordi han mente jeg fortjente det. Snill, snill og snill!! Foer det, foer sommeren, kom han hjem med en iPad til meg - fordi jeg hadde gaatt ned 10 kg. Igjen, snill, snill og atter snill!!

Veeel, det stopper visst ikke der. Jeg runder de tjueti om snaue to uker, og etter en langhelg avsted kom mannen hjem i kveld - med bursdagsgave. Den var saapass stor at han ikke fikk pakket den inn, han hadde nok strev med aa faa den med seg paa flyet ... Jeg var paa kjoekkenet da han kom, saa jeg hoerte bare et digert bang da han "slang" fra seg bagasjen paa stuegulvet og jeg loep ut for aa se hva som skjedde. Der moette deg meg et syn jeg aldri hadde trodd jeg kom til aa se - i alle fall ikke i MIN stue. Fyren har flate meg ta kjoept en 27" LED iMac stasjonaer PC til meg!!!

Er det naa jeg skal skrive snill, snill ...ALTFOR snill!??

Lurer egentlig paa hvor jeg fant dette mannebeinet hen jeg ...

Gammel 25-01-11, 00:13   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannen min er visst ikke helt god ...eller!??

Hey! Heldiggrisen!

Gammel 25-01-11, 00:25   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bytter gledlig.
:har en møkkamann i dag:

For en gavmild mann!

Gammel 25-01-11, 00:46   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en snill mann du har, men du har sikkert gjort deg fortjent til gavene da .

Menne.....hva med å låne ham bort litt til dine FP søstre ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 09:12   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Så heldig du er

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 09:14   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min er visst ikke helt god ... eller?

Så snill man - heldig er du!

Jeg har også snill man som har kjøpt iphone til bursdag og imac til jul. Men ved ipad setter han grensen, visstnok. Kanskje mannen din kan ta en prat med han?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 09:15   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig snill mann.

Men jeg lurer på en ting: Får du ha iPAd-en og ikke minst iMac-en i fred? Eller har han det samme selv?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 09:19   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Heldiggrisen!

Gammel 25-01-11, 09:22   #9
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Så heldig du er da!

Gammel 25-01-11, 09:57   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Veldig snill mann.

Men jeg lurer på en ting: Får du ha iPAd-en og ikke minst iMac-en i fred? Eller har han det samme selv?

Ehm, ja ... I alle fall iPad-en, vi har tre av det slaget i hus. En til hver av oss, og paa forrige langhelg med jobben utenlands kjoepte han en iPad til ungene ogsaa, som de fikk til jul. Saa det er ikke noe problem. iMac-en tror jeg nok at jeg maa dele paa, men han er ikke saa opptatt av det - han maa nemlig bruke Windows gjennom jobben sin og har egen laptop til det, ellers bruker han kun iPad her hjemme.

Gammel 25-01-11, 10:05   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han der bør du holde godt på.

Lurer på om jeg skal vise mannen denne tråden. Jeg føler at det er på tide jeg kan begynne å høste ned litt nå som 34 kg er borte.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 10:11   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er like heldig med min mann. Jeg passer godt på han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 10:17   #13
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heldige du!

(forøvrig glad for at Hubbien ikke gjør slikt med meg, for det har vi ikke økonomi til. )

Gammel 25-01-11, 11:09   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

I think he løøøøøvs you!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 11:10   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

..han er ikke litt som min, kjøper til meg ting han kunne ønske seg og "låner"

Neida, supersnill mann høres det ut som, ta godt vare på han!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.