Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gaver med mening til venninner

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 00:59   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Gaver med mening til venninner

Jeg vil i år gi bursdagsgaver med mening til mine kjære venninner. Jeg kunne tenke meg fine armbånd eller noe de kan bruker ofte og minner dem om at det er en spesial gave de har fått fra meg
Har noen et godt tips hvor kan jeg finne slike gaver?

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:48   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver med mening til venniner

Jeg klarer ikke legge inn lenke eller noe, men jeg synes hvertfall at Efva Attling har finfine smykker, med en litt spesiell og personlig touch

Hun har onlinebutikk, og finnes helt sikkert i noen velassorterte gullsmeder også.

Gammel 26-01-11, 08:50   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaver med mening til venniner

Et litt mer generelt tips er å se på www.etsy.com - der er det mange som legger ut hjemmelagde smykker, eller andre litt mer personlige ting for salg.

Gammel 26-01-11, 09:24   #4
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaver med mening til venninner

Du finner også mykje på http://epla.no

Gammel 26-01-11, 09:27   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Epla.no er stedet! Jeg har funnet utrolig mye lekkert og unikt der, det er ikke så dyrt heller.

Gammel 26-01-11, 09:59   #6
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Vil også anbefale Epla. Masse tøffe smykker med personlig touch som gjør dem unike og minnerike.
Hva med å lage noe selv? Smykker, dekorer en fin boks og bak en kake og legg oppi, sy noe hvis du kan det, strikke noe om du kan det, eventuelt lære å hekle og hekl en søt lue (det er faktisk ikke vanskleig, jeg lærte å hekle via hekleskolen på nett.. ).
Du kan også pynte en notisbok med søte ark kjøpt på scrappebutikk, skriv noen fine dikt og hilsener i den og gi den bort som en koselig dagbok/diktbok/minnebok som hun kan samle tekster selv i?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 10:10   #7
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Vet ikke hvor mye du kunne tenke deg å bruke men jeg slår et slag for Humanity armbåndene som finns i forskjellige størrelser og prisklasser. Chickliving har de som koster 499,- men de finns i enklere utgaver fra rundt 150,- .

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.