|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gaver med mening til venninnerJeg vil i år gi bursdagsgaver med mening til mine kjære venninner. Jeg kunne tenke meg fine armbånd eller noe de kan bruker ofte og minner dem om at det er en spesial gave de har fått fra meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gaver med mening til venninerJeg klarer ikke legge inn lenke eller noe, men jeg synes hvertfall at Efva Attling har finfine smykker, med en litt spesiell og personlig touch
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Gaver med mening til venninerEt litt mer generelt tips er å se på www.etsy.com - der er det mange som legger ut hjemmelagde smykker, eller andre litt mer personlige ting for salg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gaver med mening til venninnerDu finner også mykje på http://epla.no
![]() |
#6 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gaver med mening til venninnerVil også anbefale Epla. Masse tøffe smykker med personlig touch som gjør dem unike og minnerike.
![]() |
#7 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gaver med mening til venninnerVet ikke hvor mye du kunne tenke deg å bruke men jeg slår et slag for Humanity armbåndene som finns i forskjellige størrelser og prisklasser. Chickliving har de som koster 499,- men de finns i enklere utgaver fra rundt 150,- . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|