Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tivoli barstol - men hvilken farge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 14:18   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tivoli barstol - men hvilken farge?

Jeg ønsker meg så innmari to Tivoli barstoler til vårt nye kjøkken, men jeg vakler mellom farger...

Kjøkkenet er helhvitt, hvit innredning, hvit stein benkeplate. Rett bak en liten kjøkkenøy skal det være en grå vegg, tipper Grå Harmoni fra Jotun Pure Color.

Sofaen foran denne veggen er grå og putene oppi veksler mellom grå, mørk rødoransje og lignende. Spisebord er hvitoljet eik, stoler er i hvitt skinn.

Det er mye lyst i stua, gulvet er lys og øvrige vegger er hvite. Mange vinduer også.

Jeg ville bryte opp med grønne barstoler, men det synes ikke familien. Grått blir tidløst og fint, men kanskje litt kjedelig. Tør jeg å gå for lilla eller oransje? Eller blir det farger man fort blir lei (til en kostbar penge...)

Noen som vil gi meg innspill?

Her er alle fargene: http://www.montana.dk/en/Living/Prod...-Chair/Colors/

Gammel 27-01-11, 15:53   #2
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tivoli barstol - men hvilken farge?

Jeg ville gått for en sprek farge, mye lyse og grå farger blir kjedelig uten noe som bryter opp. Både oransje og lilla kan sikkert bli fint. Vi kjøpte oss nettopp lilla Panton-stoler, og det tror jeg ikke jeg kommer til å angre på.

Gammel 27-01-11, 16:16   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer antrasit, hvit eller rød. Lilla og orange er veldig stilig, men vanskeligere farger å matche om man skulle ønske interiørendringer hva gjelder øvrige møbler/fargevalg.

Gammel 27-01-11, 17:47   #4
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Rødfargen på tivoli-stolene er veldig fin og den mest tidløse av de fargesterke vil jeg si.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 17:50   #5
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Åh, jeg likte lilla og grønn!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 17:57   #6
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Utrolig stilige de stolene!!
Jeg ville gått for grønne stoler!
Delikat sammen med det hvite og grå!

Gammel 27-01-11, 17:58   #7
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Grønn, orange eller lilla. Mine favorittfarger.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 20:21   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Gule! Gult er utrolig fint til grått!
Veldig kule stoler by the way.

Gammel 27-01-11, 21:32   #9
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Gule! Gult er utrolig fint til grått!
Veldig kule stoler by the way.

Ja, gult funker også! Gult eller grønt!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.