Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Selge vogn uten understell?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 11:40   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Selge vogn uten understell?

Ja, det høres kanskje rart ut.
Understellet på Emmaljunga vogna vår er ødelagt. Det er lite som går an for å fikse den, vi må rett og slett kjøpe nytt understell.
Nå har det det seg sånn at vi kan låne en vogn, og da gidder vi ikke kjøpe nytt.
Men tror dere det er noe marked for å bare selge bag/sportsdel?
Delene passer til 4 ulike understell.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:46   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Selge vogn uten understell?

Det finner du jo fort ut hvis du legger den ut på finn.
Jeg kan tenke meg at noen kanskje vil bytte til en annen farge eller så, og da er det jo greit om det finnes "løse deler" å få kjøpt, så ja -jeg tror vel du kan få solgt det.

Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:47   #3
Left
Passiv

Standard

Eller at noen vil ha en ekstra sportsvogndel stående i barnehagen, eller hos besteforeldre, slik at man bare kan drasse understell frem og tilbake? Jeg ser i hvert fall nytteverdien av det.

Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 12:58   #4
lillamamma
Aktiv

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg håper det, fordi jeg har en vogn med ødelagt og ureparertbart understell, men flott bag og sittedel... Jeg kommer til å legge den ut på finn til en billig penge, så får vi se.

Gammel 29-01-11, 13:06   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Så flott.

Da får jeg prøve meg på finn.
lillemamma: Sjekker du delpris på nye deler? Eller bare setter du en pris du syns virker grei?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 13:24   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Det ligger masse sånne bager ute på finn så jeg vil tro at det ikke skulle være noe problem å få solgt det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.