|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Grisly Manor er et slikt spill der man leter rundt etter gjemte gjenstander og klikker rundt på skjermen. Hvis dere skjønner?
![]() |
#3 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Broken Sword!
![]() |
#4 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Lastet ned noe som heter Crystal Portal, som virker å være i samme gate. Har ikke fått spilt det mer enn en gang, men er ok
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Verity: Fortell meg litt om broken sword. Har du den vanlige versjonen, eller den som heter "directors Cut" Er det som en krim? Eller er det et eventyr?
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Du må selvsagt ha Monkey Island! (med takk til Teo som tipset meg om at det var portet til iphone.)
![]() |
#8 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?
Jeg har director's cut på iphone. Har ikke kommet så langt ennå, men har spillet også på Wii og har spilt første versjonen på pc en gang i tiden.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Jeg bare så at det var et forholdsvis "dyrt" spill på iPhonen, så jeg ville vite litt mer før jeg kjøpte. Skal sjekke ut youtubeklipp. :O)
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Monkey Island ja, det er jo genialt morsomt! (Jeg har det bare på iPaden da, så kan ikke gå god for hvordan det er på iPhonen.)
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?The Mystery of the Crystal Portal (eller noe slikt) Er ferdigh spilt. Koselig og fint spill, men mye trykking. Men jeg likte det.
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Nei? Er det også sånn?
![]() |
#14 |
wizzzard
|
![]() Sv: [iPhone] Spill i samme gate som Grisly Manor?Puzzle Agent
![]() |
|
|