Hjelp meg å finne arbeidsplass til stuen!
Ja, kort fortalt saa har vi en krok i stuen som er ganske tom, naar ikke det staar et juletre i stuen 
Har lenge hatt tanken om et konsollbord eller liknede der, men aldri kommet saa langt som til aa lete skikkelig eller finne det jeg har sett for meg. Og saa har tiden gaatt. Men naa som jeg har faatt iMac oeker behovet sterkt for et bord som da kan brukes ogsaa som en arbeidsplass.
Oensker noe hvitt og enkelt, evt. noe gammelt som kan restaureres og bli stilig i komibasjon med nytt og dels minimalistisk.
Hjoernet det skal staa i gjoer at bordet ikke under noen omstendighet maa vaere lengre enn 140 cm, helts 120-130 cm bare. I tillegg boer ikke bordplaten vaere saa dyp/bred, ikke har vi behov for det heller. Optimalt sett ikke dypere enn 40 cm.
Jeg falt pladask for Bestaa fra IKEA, men bordet er selvsagt altfor langt (180 cm), ellers hadde det vaert perfekt baade stil og dybdremessig, i all sin enkelhet. Jeg liker ogsaa bordet som heter Vika Hyttan, men det er ikke hvitt og 60 cm dybde blir saa definitivt i meste laget. Jeg liker bena da, kanskje de aller mest - noe saant paa en smalere plate!?

Jeg vet jeg er vanskelig, men naar man foerst ser for seg noe, saa kan man jo bli helt tullerusk om man ikke faar det akkurat saann ... 
Mulig noe slikt hadde gaatt an ogsaa, men igjen - dyyyp ...isj, vet ikke ...

Bordet/pulten skal ha plass til iMac-en og ellers en lampe eller et par lysestaker. Vaere en koselig liten plass uten aa fremstaa som et realt kontorhjoerne, hvis dere skjoenner.
Sist redigert av Bomull : 30-01-11 kl 16:36.
|