Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøpe mange sokker?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-11, 15:08   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpe mange sokker?

Gutta sliter enormt på sokkene for tiden, og det kan ha noe med at de muligens mangler genet for å huske innesko på skolen.

Jeg trenger å kjøpe en haug gode sokker, og lurer på hvor.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:09   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe mange sokker?

Ullsokker? Jeg ville i så fall dratt på Obs, tror jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 15:10   #3
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle slags...

Gammel 31-01-11, 15:11   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Kvaliteteten er ikke all verden, men det er i det minste rimelig på H&M. (Bomullsokker.)

Gammel 31-01-11, 15:13   #5
Juba81
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2010
Juba81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Enig, HM har helt greie sokker til ålreit pris. Kjøper alltid derfra på nett. Også kjøpte vi endel Janus-sokker hos Krabaten, det var også ganske fin pris synes jeg.

Juba81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 16:01   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

H&M og Kapp Ahl.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 16:15   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt sokker til turbo på Hm og Lindex. Lindex har ofte 3 for 2.
Jeg synnes de er i kjempe grei kvalitet. Snoopy har nå begynnt å bruke en del sokker etter turbo og de er ikke øddelagte eller noe.
en før bruke han bare strømpebukse,så er en del sokker som er nesten ikke brukt.

Tror han har slitt 2 par sokkert siste 2 årene...

Gammel 31-01-11, 16:59   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Kvaliteteten er ikke all verden, men det er i det minste rimelig på H&M. (Bomullsokker.)

Jeg synes kvaliteten på sokker på H&M er minst like god som andre steder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 17:02   #9
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Stikker til HM!

Gammel 31-01-11, 19:49   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ullsokker (den tynne typen) kjøper jeg som regel på matbutikken, av type 5 par for 99 kr. Andre sokker kjøper jeg i England - der har de skjønt at store pakker med like sokker (lik farge) er kjekt for sånne unger som mine, som har sokker som forbruksvare. Vi kjøper masse sokker hvert år på Primark, og svigers sender påfyll hvis det trengs. Er det krise går jeg på HM, men de har sjelden mer enn et par av hver farge i pakkene sine etter det jeg har sett.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 22:38   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Enig i atHM er billig og bra.

De tynne ullsokkene fra apoteket (fem pk.) er helt greie.

Gammel 31-01-11, 22:45   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Har prøvd mye forskjellig, men synes faktis at sokkene fra Polarn og Pyret er de beste (bomullsokker). Av ullsokker foretrekker jeg Ulvang.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 22:47   #13
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

HM sin 5-pack sort sokker til 39.90.

De er nok ikke verdens beste, men gutta sine ser ok ut nå etter ett halvt års bruk.
Å akk så herlig at alle sokkene passer sammen. Det skiller bare 3 str i mellom dem, så de bruker samme.

Gammel 31-01-11, 23:28   #14
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

www.ametrine.no selger ullsokker med skikkelig slitestyrke. Det er tynne ullsokker som ikke strammer på leggen. Jeg har hatt mine i flere å uten at det blir hull. De koster litt mer enn billigsokker, men varmer godt og er utrolig slitesterke.

Gammel 31-01-11, 23:29   #15
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

http://www.ametrine.no/node/526

Gammel 02-02-11, 23:35   #16
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Bomullssokkene på Europris synes jeg er mer slitesterke enn H&M sine Trysil sokk med ull i sålen er favoritten hos ungene her (og meg selv), den har de også på Europris. (Høres ut som jeg handler alt der...)

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 23:41   #17
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pleier å raide sånne salgskurver med 10,- paret på Lindex, eller Kappahl. Sjelden jeg finner sånne salgskurver på HM, ellers hadde jeg glætt kjøpt sokker der også. Trikset er å kjøpe mange par, gjerne neste str, så har man en stund, og gjerne flere par med likt mønster.

Gammel 04-02-11, 00:13   #18
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Sokkene fra Europris er veldig bra! Trysil sokk i ull, mohair og med forsterket såle.
Slitesterke og gode; helt på høyde med Ulvang sokk. Men, mye! rimligere!

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 00:13   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

Sokkene fra Europris er veldig bra! Trysil sokk i ull, mohair og med forsterket såle.
Slitesterke og gode; helt på høyde med Ulvang sokk. Men, mye! rimligere!

De nupper jo så fort, jeg blir sprø av det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 00:41   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Trysil sokker fra Europris.

De nupper ikke mer enn feks ulvang i hvertfall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.