Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Viking Thermo eller lignende på salg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-11, 09:59   #1
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Viking Thermo eller lignende på salg?

Jeg trenger fire par forede støvler, type Viking Thermo, Tretorn med løst for etc. Er det noen som vet av noe sånt på salg et sted? Jeg har sett litt på nett, men ikke funnet noe enda. Vanlig butikk er også ok, jeg tenkte jeg skulle svosje ut i lunsjen i dag og handle.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:07   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Viking Thermo eller lignende på salg?

Har du sjekket om Coop Obs kan ha tilbud? De har ofte mye på salg uten at jeg husker salgsbrosjyrene i hodet fra gang til gang.

Gammel 02-02-11, 11:16   #3
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Har du sjekket om Coop Obs kan ha tilbud? De har ofte mye på salg uten at jeg husker salgsbrosjyrene i hodet fra gang til gang.

Jeg har sjekka brosjyren i alle fall, og der stod det ikke noe.

Gammel 02-02-11, 11:21   #4
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg tok sjansen på å kjøpe et par superlette og svært rimelige sølvgrå støvler på Spar Kjøp for ca en måned siden. De gjør jobben i Bergen, her er det ikke helt sprengkaldt, men veldig ofte og mye vått.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 11:52   #5
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg tok sjansen på å kjøpe et par superlette og svært rimelige sølvgrå støvler på Spar Kjøp for ca en måned siden. De gjør jobben i Bergen, her er det ikke helt sprengkaldt, men veldig ofte og mye vått.

Ja, kanskje det. Jeg kunne jo sikkert ha kjøpt vanlige Cheroxer til de to eldste i alle fall, men de to yngste er såpass knølete utendørs enda at jeg har lyst til å kjøpe noe som er skikkelig lett.

Gammel 02-02-11, 13:17   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg dro på Barnas Hus og de hadde fremdeles vinterskosalg, så jeg fikk med meg fem par forede Tretornstøvler og et par Geox-vintersko til 1000,-, så jeg er strålende fornøyd.

Gammel 03-02-11, 00:47   #7
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Obs! pleier å ha en type Cherrox til en god pris 179,- eller 199,-. Husker ikke hva de heter men de har et "slangeskinnsmønster" på . De er myke og gode og mine gutter har brukt de mye i mildere vintervær. (I år ha de Viking Thermo)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 06:59   #8
hildeje
Superaktiv

hildeje sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Obs! pleier å ha en type Cherrox til en god pris 179,- eller 199,-. Husker ikke hva de heter men de har et "slangeskinnsmønster" på . De er myke og gode og mine gutter har brukt de mye i mildere vintervær. (I år ha de Viking Thermo)

ja 199

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.